حفظ پوشش اسلامی بهترین اقدام یک زن در مقابله با تهدیدات دشمن است

?حسین محمّدی حجاب را میراثی ارزشمند و یادگار گرانبهایی از حضرت زهرا، حضرت زینب و حضرت فاطمه معصومه(س) دانست و متذکر شد: حفظ حجاب هزینه دارد و ممکن است زخم زبانها اذیتمان کند اما سنگری پولادین در برابر دشمن ایجاد می کند و مانعی بزرگ برای رسیدن او به آرمانهای ضداسلامی و ضددینی می شود.

?وی از بسیجیان به عنوان سربازان بی ریا و بی جشمداشت ولایت، مایه امیدواری و چشم و چراغ حال و آینده کشور یاد کرد و آنان را به مطالعه بیش از پیش گذشته کشور و گام اول انقلاب توصیه کرد و افزود: مطالعه گذشته و تجربیات آن، حقانیت اسلام و انقلاب را بر ما آشکارتر کرده، ما را در شناخت و عمل به وظایفمان متعهدتر می کند و آغازی برای عملیاتی شدن هرچه بهتر گام دوم انقلاب خواهد شد.

?فرمانده سپاه میانه ضمن تبریک دهه کرامت، یکی از مصادیق مطالعه گذشته را مطالعه احوالات معصومین و سیره عملی آنان، حضرت زهرا، حضرت زینب، و حضرت معصومه(س) عنوان کرد و تصریح کرد: اینها بخش اعظمی از گذشته ماست و بخش دیگر آن، شهدا، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدسند.

?محمدی با اشاره به عملکرد غیرقابل وصف کشور در مبارزه با بیماری کرونا و در مقابل، ناکارآمدی، ضعف و سردرگمی دولت های دیگر در این زمینه، اظهار داشت: بسیجیان نقش چشمگیری در مبارزه با این بیماری ایفا کردند، حتی بانوان روستاهای دورافتاده نیز با دوخت ماسک و تهیه اقلام بهداشتی یاریگر دولت در مقابله با شیوع این بیماری شدند و اینها همه تداعی گر وحدت و یکدلی مردم و مسئولین در دوران دفاع مقدس بود.

?وی در ادامه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، نقش این قوه در شناسایی و مبارزه با گروه های منحرف اوایل انقلاب نوپای اسلامی که خود را صاحبان انقلاب دانسته ولی خط فکرشان کلا با مسیر ترسیمی حضرت امام(ره) جدا بود را متذکر شده و افزود: شهید بهشتی و یارانش حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب دارند. آنان سربازان واقعی گام اول انقلاب بودند که با گمنامی زندگی کرده، هرگز به دنبال منافع شخصی نبوده و در روزهای سخت و سردرگم انقلاب، بدون عیب و نقص از اسلام و انقلاب حفاظت کردند.

?به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و هفته قوه قضائیه، جمعی از فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی باقرالعلوم میانه با فرمانده سپاه میانه و ریاست آموزش و پرورش دیدار کرده و با حضور در مزار شهدای زینبیه و ثارالله با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *