اجازه نمی دهیم دشمن، فرهنگ شهادت و عاشورا را از ما بگیرد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه امام حسین(ع) کشتی نجات و هادی واقعی تمامی بشریت است و سعادت در گرو اتصال به ولایت اوست، اظهار داشت: ما صبر، استقامت و ایثار را از عاشورا یاد گرفته ایم و هرگز تن به ذلت نداده و اجازه یاوه گویی و اهانت استکبار و امثال ترامپ به مقدسات و فرهنگ و اعتقاداتمان را نمی دهیم.

 

   وی سفر راهیان نور را سفر عشق و سفری برای آشنایی با شهدا و اهداف آنان دانسته و گفت: امروز دشمن باید بداند که ما رهروان سالار شهیدان بوده، دنبال عزت، عظمت، و عمل به اسلام و قرآنیم و راه و هدف شهدا را که برگرفته از راه و هدف نهضت عاشوراست، ادامه خواهیم داد.

 

   حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به اینکه شهدا لبیک گوی واقعی به اسلام، قرآن و ولایتند و شعار “هیهات من الذله” را عملا اثبات کرده اند، افزود: هر چه داریم از شهدا و خون پاک آنان است و این اقتدار، عزت و سربلندی امروزمان به برکت خون همین شهداست.

 

   وی با تاکید بر اینکه شرکت کنندگان در راهیان نور باید بدانند که می خواهند کجا قدم بگذارند، اظهار داشت: آنجا محل معراج شهداست و قدم به قدم این سرزمین، آغشته به خون پاک آنان است لذا محلی بسیار پربرکت و معنوی است و باید قدر حضور در این سرزمینها را دانست.

 

   کاروان راهیان نور شهرستان میانه با شرکت ۲۵۰ نفر از خواهران و برادران بسیجی به همراه فرمانده ناحیه و با بدرقه مسئولین شهر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور، اعزام شد.

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *