نشست خبری اصحاب رسانه با مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد بر ضرورت آشناسازی جوانان و نوجوانان با آثار و افکار شهید مطهری تاکید کرد و افزود: شهید مطهری نمونه ای از معلمان بزرگی است که از منظر سیاست، علم، اخلاص و عمل، فردی سرآمد و به روز بود و امروز باید الگوی معلمانمان قرار گرفته و همه با آثار او آشنا شده، کتابهایش را خوانده و بدان عمل نمایند و این مهم خصوصا برای قشر جوان بسیار مورد تاکید است.

   وی با بیان مقام و جایگاه والای معلم در نزد خدا، گفت: علما مرزبانان اسلامند، نگهبانان بر قلبها و اعتقاداتند و عامه مردم را از افتادن در دام انحرافات فکری و شیطانی، مصون می دارند لذا برای رسیدن به چنین جایگاهی می بایست علم خود را با عمل و اخلاص توام نمایند.

   حجت الاسلام امیرنژاد با تشریح برنامه های متنوع هفته عقیدتی سیاسی، اجرای همایشات مختلف با موضوعات تبیین گام دوم انقلاب و آشنایی با آثار و افکار شهید مطهری، نشست های بصیرت افزایی، تجلیل از هادیان و مربیان عقیدتی و سیاسی، برگزاری مسابقات فرهنگی و دیدار با خانواده شهدا را از جمله این برنامه ها برشمرد و اظهار کرد: در طول این هفته، ده ها برنامه متنوع در بین بسیجیان و کارکنان اجرا خواهد شد.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه شهادت طلبه شهید مصطفی قاسمی، حمایت بی دریغ مردم از روحانیت را بسیار ستودنی دانست و اظهار کرد: حضور بی نظیر مردم در مراسم تشییع پیکر شهید قاسمی، عشق و علاقه مردم به روحانیت را به خوبی به نمایش گذاشت.

   حجت الاسلام امیرنژاد تصریح کرد: انقلاب و مردم ما با روحانیت و معنویت، عجین بوده و همواره پشت سر روحانیت، مراجع و ولایت فقیه حرکت کرده و هرگز از آنها جدا نشده و نخواهند شد.

خبرنگار: علی محمد عزتی

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *