ارتقای خدمات بهداشتی به مردم از وظایف اصلی دولت است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حمدرضا مشایخی در آیین افتتاح درمانگاه روستای ورنکش بخش ترکمانچای میانه که توسط خانواده مرحومه سلطانی با هزینه یک میلیارد ریال نوسازی شده با اشاره به اینکه تقویت روحیه مشارکت مردمی در برهه ای که دشمنان نظام و انقلاب با تحریم و فشارهای اقتصادی عنادورزی می کنند، بیش از گذشته لازم و ضروری است، افزود: مشارکت اهالی روستای ورنکش، علاوه بر آبادانی این روستا می تواند الگویی مناسب برای دیگر روستاهای شهرستان قرار گیرد.

وی مشارکت مردم در اجرای طرح ها و انجام امور خیر را مایه دلگرمی مسئولین خوانده، افزود: حضور و مشارکت مردم، نشانگر این است که به مسئولین خود اعتماد دارند که این باعث می شود بتوانیم با قدرت و توان در جهت رفع مشکلات و نیازمندی ها تلاش کنیم.

مشایخی با بیان اینکه تامین امکانات تکمیلی درمانگاه ورنکش را در برنامه قرار خواهیم داد، بر نگهداری و حفاظت از پروژه های افتتاح شده تاکید کرده، گفت: نگهداری پروژه ها و امکانات، چه از محل خیرین یا از اعتبارات ذدولتی تامین شده باشد ضروری است و همه باید در این مورد احساس مسئولیت داشته باشند.

فرماندار ویژه میانه در پایان، دو موضوع تامین آب شرب روستایی و ساماندهی وضعیت راههای روستاها را از اولویت برنامه های شهرستان در سال جدید برشمرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *