مسئولین سپاه میانه با خانواده شهدای پاسدار دیدار کردند

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در دیدار با مادران شهید لطفعلی قمری و شهید جواد عبدی پور، شهدا را تجلی عزت، اقتدار و استقامت دانست و ایثارگری های خانواده شهدا را ستود و افزود: شهدا پاسداران واقعی اسلام و آرمانها بودند و اهداف عالیه و متعالی را دنبال می کردند.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه شهدا عملا پاسدار بودن حقیقی را به نمایش گذاشتند و هرچه داشتند را در طبق اخلاص قرار داده و تقدیم اسلام و انقلاب کردند، اظهار کرد: ما هرچه داریم از شهداست و حضور در محضر خانواده شهدا، مایه قوت قلب و نشاط و بالندگی ماست.

   وی با اشاره به شدت عصبانیت و ناتوانی دشمن در برابر سپاه ، تصریح کرد: پاسداران؛ خادمان اسلام، انقلاب و ملت اند و در مسیر مولایشان اباعبدالله الحسین(ع) حرکت کرده و راه شهدا را که سراسر نور و هدایت است دنبال می کنند و با پیروی از ولایت فقیه هرگز ترس و هراسی از دشمن ندارند.

   به مناسبت گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت سیدالشهدا و روز پاسدار، اکپیپ هایی از کارکنان سپاه میانه متشکل از فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از کارکنان با خانواده های معظم شهدای پاسدار دیدار کرده و از مادران، همسران و پدران این شهدا، تجلیل کردند.

   خبرنگار: علی محمد عزتی

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *