مشارکت مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی است/ سپهر و اقبال سیاسی سال آتی در گرو مدیریت منابع و داشته هاست

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، محمدرضا مشایخی در آخرین جلسه شورای اداری سال ۹۷ با اشاره به اینکه در سال جاری تنها هدف اصلی دشمن  تحت الشعاع قرار دادن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ایران که سال بلوغ و بالندگی آن محسوب می شود بود که با حضور مردم و پشتیبانی همواره آنها از انقلاب و نظام دشمنان ناکام ماندند.

 

وی به پمپاژ یاس و ناامیدی از سوی دشمنان و معاندین نظام در جامعه اشاره کرده گفت: جامعه ما از نظر منابع غنی بوده و مشکلی در این خصوص نداریم اما باید اطلاع رسانی شود تا با اشرافیت اطلاعاتی به ترسیم آینده بپردازیم زیرا سپهر و اقبال سیاسی ما در سال آتی متفاوت تر از سال جدید خواهد بود به شرطی که منابع و داشته های خود را مدیریت کرده و با تسلط بر امور در حوزه کاری خود به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کنیم.

 

فرماندار میانه با بیان اینکه سال آتی سال انتخابات بوده و فرصتی برای تقویت سرمایه های اجتماعی است افزود: باید بستری امن و پایدار برای پدیده انتخابات فراهم کنیم تا مردم  با مشارکت حداکثری به انتخاب اصلح بپردازند.

 

وی در ادامه به کاهش تحمل جامعه در سایه مسائل اقتصادی اشاره کرده گفت: ما بعنوان خادمین ملت باید در جهت تقویت تحمل مردم و تاب آوری اجتماعی تلاش کرده و با اقناع سازی، اعتمادسازی، افزایش سطح خدمات و رضایتمندی هر چه بیشتر مردم به جلب مشارکت حداکثری بپردازیم.

 

مشایخی مبنا قرار دادن مودت بین مسئولین در تمامی امور،  تعامل و هم افزایی، جریان شناسی و اشرافیت اطلاعاتی را عامل اصلی در دستیابی به اهداف عنوان نموده گفت: با توجه به وضعیت موجود جامعه باید با تسهیل هر چه بیشتر در امور سرمایه گذاری و فراهم نمودن بستر به استمرار سرمایه گذاریها در شهرستان کمک کنیم.

 

وی لازمه تاب آوری اجتماعی را تکریم ارباب رجوع خوانده افزود: مسئولین و کارکنان ادارات باید این اصل را سرلوحه امور خود قرار دهند.

 

فرماندار میانه بوم گردی را از دیگر اولویتها برای سال آتی خوانده از تلاشها و زحمات تمامی اعضای شورای اداری،  شورای تامین، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و در راس آنها از امام جمعه محبوب و مردمی میانه به جهت حمایتها و راهنماییهای ایشان و نمایندگان مردم میانه در مجلس شورای اسلامی به لحاظ مساعدت در تمامی امور، تقدیر و تشکر نمود.

 

مشایخی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه ظرفیت و بازوی شهرستان به شمار می روند افزود: این قشر تلاشگر جامعه باید بدون حاشیه به انجام رسالت خود پرداخته و مسئولین نیز به همکاری تنگاتنگ با خبرنگاران در جهت اطلاع رسانی بپردازند.

 

وی چهار موضوع مهم قاچاق سوخت، آرد و نان، دام زنده و قطع اشجار را از مواردی خواند که باید تحت کنترل و نظارت همه جانبه قرار گیرد.

 

امام جمعه میانه نیز در این جلسه حفظ سنگر انقلاب، علی رغم تمامی هجمه ها و فشارهای سنگین اقتصادی از سوی دشمنان را در سایه یاری خدا و تلاش و مجاهدت نیروهای عرصه امنیت و پشتیبانی مردم از انقلاب و نظام عنوان نمود.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبداله محمدی، خواستار برنامه ریزی و مدیریت صحیح از سوی مسئولین در جهت رفع برخی ضعفها و مشکلات موجود در سال آتی شد.

 

وی همچنین بر اختصاص وقت برای خانواده از سوی مسئولین تاکید کرده  با اشاره به احادیث و آیات زیادی در نجات دادن خود و خانواده از آتش جهنم گفت: اگر خانواده و فرزندان مسئولین در آرامش نباشند وقتی برای ملت نخواهند داشت.

 

امام جمعه میانه اصل دیگر در رعایت حال خانواده را فرق قائل نشدن بین فرزندان خوانده و افزود: این اصل باید در ادارات نیز رعایت شده و تبعیضی بین مراجعه کنندگان قائل نشویم.

 

حجت الاسلام محمدی برخورد جدی با اراذل و اوباش در سال جاری را مطلوب خوانده افزود: باید در سال آتی با برخورد سفت و سخت ریشه اراذل و اوباش خشک شده و با نظارت بیشتر بویژه در ایام عید جلوی سوء استفاده گران در بازار گرفته شود.

 

وی کمک به توسعه اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان از سوی بانکها و توسعه دانشگاهها را از دیگر نیازهای شهرستان برشمرده خواستار اولویت دادن به رفع این نیازها از سوی مسئولین امر شد.

 

در پایان جلسه از منتخبین شهرستان در ارزیابی ادارات در حوزه های صیانت از حقوق شهروندی، حریم امنیت عمومی و عفاف و حجاب، عوامل برپایی مراسمات دهه فجر و برترینهای حوزه های مختلف تجلیل  بعمل آمد.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *