بهترین سلاح در برابر جنگ نرم، آراستگی به سبک زندگی معصومین(ع) است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حسین محمدی ضمن تبریک هفته زن و قدردانی از مقام والای مادران و همسران شهدا به شان و منزلت حضرت زهرا(س) به عنوان شجره طیبه و مادر ائمه اطهار(ع) اشاره  کرد و در توصیف عظمت شخصیت بانوی دو عالم، گفت: اگر تمام درخت ها مداد شوند و تمام آب دریاها مرکب و اگر تمامی اندیشمندان و دانشمندان عالم جمع شوند نمی توانند شان و جایگاه والای حضرت زهرا (س) را آنطور که باید، بنویسند و چه افتخار بزرگی است که امروز مقام ارزشمند مادر تقارن دارد با سالروز ولادت بانوی دو عالم.

   فرمانده سپاه میانه با تاکید بر پیروی از سبک زندگی حضرت زهرا(س) و الگو برداری از ایشان، افزود: آنحضرت بهترین دختر برای پیامبر، بهترین همسر برای حضرت علی(ع) و بهترین مادر برای فرزندانش بود و آنها را فدای اسلام و قرآن کرد. نوری که حضرت زهرا(س) دارد همان نور خداست و زنان ما باید قدم در جای قدوم مبارک آنحضرت بگذارید.

   محمدی تصریح کرد: امروز  اگر آمار جرم و خیانت، آمار طلاق و اعتیاد و دیگر آسیب های اجتماعی افزایش یافته است دلیلش این است که با سبک زندگی ائمه اطهار(ع) فاصله گرفته ایم.

   وی با توصیه به تربیت فرزندان بر اساس سبک و آموزه های اسلامی، اظهار کرد: امروز جنگ دشمن با مردم کشور ما جنگ نرم است لذا باید مراقب باشید که دشمن، ایمان و اعتقادات شما را سست نکند.

   فرمانده سپاه میانه در ادامه از تعدادی از مادران شهدا و همچنین منتخبین مسابقات قرآنی و ورزشی جام فجر، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل کرد.

   جشن میلاد دخت نبی مکرم اسلام(ص)و هفته زن با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از خواهران بسیجی حوزه شهدای زینبیه در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور ترکمانچای برگزار شد.

 

خبرنگار: سیده معصومه موسوی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *