تشدید نظارت بر وضعیت بازار، گامی موثر برای ثبات بازار و جلب رضایت مردم است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، محمدرضا مشایخی در جمع اصناف و بازاریان شهرستان میانه تولید کننده، توزیع کننده و مصرف کننده را سه رکن اصلی اقتصاد عنوان نموده گفت: بازاریان و اصناف بعنوان توزیع کنندگان حلقه وسط اقتصاد به شمار می روند.

وی در ادامه با بیان اینکه اصناف و بازاریان در برخی نابسامانی بازار کشور باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند افزود: آنها نباید اجازه دهند عده‌ای فرصت‌طلب از این وضعیت سوءاستفاده کرده و با بهانه قرار دادن تحریم‌ها زندگی را برای مردم سخت کرده و آرامش اقتصادی را مختل کنند.

فرماندار میانه با اشاره به نقش بازاریان در انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس، گفت: در ۸ سال دفاع مقدس، که مشغول مبارزه با دشمن بودیم بازاریان همواره همراه مردم بودند و توانستند به خوبی نقش‌آفرینی کنند و اکنون نیز که در برهه حساس از لحاظ اقتصادی قرار گرفته ایم باز همراهی بازاریان با مردم و تعامل آنان سبب می‌شود از این وضعیت اقتصادی نیز با موفقیت عبور کنیم.

وی با تأکید بر این‌که بازاریان همیشه در مسیر انقلاب بوده وهستند و با رعایت مسائل شرعی و رعایت حال مشتری همیشه در صحنه‌های نظام جمهوری اسلامی حاضر بوده و هستند، بیان کرد: دشمن علیه کشور ما سعی در ناامیدی مردم از نظام و انقلاب را دارد اما حضور حداکثری مردم از جمله بازاریان و اصناف در ۲۲ بهمن سال جاری که بروز و نمود پشتیبانی مردم از انقلاب و نظام است جوابی دندان شکن به دشمن داده و  این نقطه آغاز گذر از موانع و مسائل ایجاد شده از سوی دشمن بر سر راه توسعه و آبادانی هر چه بیشتر ایران است .

مشایخی کنترل قاچاق دام و احشام را از دیگر مواردی دانست که در راستای حفظ ذخایر ژنتیکی و پایدار ماندن و ارتقای احشام بومی باید مورد کنترل و تشدید نظارت قرار گیرد.

وی قطع اشجار بدون مجوز و بی رویه را سبب آسیب به منابع طبیعی خوانده افزود: ارائه مجوز معتبر از سوی منابع طبیعی و جهاد کشاورزی بوده و نیروی انتظامی نیز کنترل عبور و مرورهای  مجوز دار را بر عهده خواهد داشت.

در پایان از ۵ بازاری و اصناف نمونه شهرستان تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *