حضور پرشور مردم میانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن +تصاویر

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیر و جوان، زن و مرد میانه ای همه یک‌دل و یک‌صدا در قامت یک ایرانی سربلند پشت به نواهای شیطانی استکبار جهانی و مزدوران داخلی‌ در خیابان های این شهرحاضر شدند و خطاب به رهبر فرزانه خود اعلام بیعت کردند.
مردم میانه تظاهرات خود را از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از مسیر میدان معلم و خیابان امام خمینی(ره) با شعارهای انقلابی آغاز کردند و در مسجد جامع با گفتن تکبیر برای بند بند قطعنامه سراسری راهپیمایی را پایان دادند.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکارد و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل ، ای رهبر آزاده آماده ایم ، آماده، ۲۲ بهمن ماه یوم الله است یوم الله ، بار دیگر با آرمان های بلند امام خمینی (ره)، تجدید میثاق و خشم و انزجار خود را از توطئه های استکبار جهانی ضدنظام اسلامی اعلام کردند.

مردم ولایتمدار شهرستان میانه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران بار دیگر با حضور پرشور، انقلابی و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حماسه ای به یادماندنی خلق کرده و بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های انقلاب ثابت کردند.

 

خبرنگار و عکاس: امید کوهی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *