در ۲۲ بهمن؛ میخ اصلی انقلاب به تابوت دشمن فرو می رود

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه امسال شاهد حضور بی سابقه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود، در ۴۰ سالگی، انقلاب ما به بلوغ کامل می رسد و شاهد تحولات شگرفی در کشور خواهیم بود و این نیل به اوج کمال، برای دشمن بسیار تلخ و ناگوار است لذا تمامی تلاش خود را بکار گرفته بود تا جشن چهلمین سال انقلاب را بر هم بزند اما نه تنها اهدافشان محقق نشد بلکه انقلاب، قویتر و استوارتر شد.

 

   وی هدایت گری و درایت رهبر انقلاب و هوشیاری مردم را موجب ناکامی و یاس دشمن در دستیابی به اهدافش عنوان کرد و افزود: دشمن از پای ننشسته و در فضای مجازی تمام تلاش خود را برای وارونه جلوه دادن حقایق و زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب و تطهیر چهره منحوس شاهنشاهی به کار گرفته است و این می طلبد که هوشیارانه عمل کرده و به بصیرت افزایی جوانان و نوجوانانمان بپرازیم.

 

   حجت الاسلام امیرنژاد؛ تبیین انقلاب، هم دوران بعد از آن و هم دوران قبل از آن را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و بر لزوم حفظ وحدت به عنوان فرصتی برای ملت تاکید کرد و افزود: وحدت ما مایه ناامیدی دشمن می شود و نیاز مبرم جامعه ماست.

 

   آیین گرامیداشت ۴۰ امین سال پیروزی انقلاب اسلامی و نشست روشنگری و بصیرت افزایی با حضور ۲۰۰ نفر از دانش آموزان بسیجی در واحد مقاومت بسیج شهید مطهری میانه برگزار شد.

 

خبرنگار: علی محمد عزتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *