فریاد “الله اکبر” موثرترین سلاح و ابزار انقلابیون بود

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه قدرت فریاد “الله اکبر” ما، تمامی نظریه پردازان را مبهوت گذاشت و قدرت واقعی این شعار معنوی را به جهانیان ثابت کرد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی پدیده ای کاملا متفاوت و خلاف قاعده و طبیعت دیگر انقلاب های دنیاست و بر مبنای مبانی هدایتگر اسلام و فرهنگ ریشه دار تشیع شکل گرفته و حرکتی ایجاد کرد که به تعبیر رهبری، دنیا را به لرزه درآورد.

 

   وی افزود: فرهنگ؛ بزرگترین و مهمترین ویژگی متمایز حیات انسانی از حیات غیرانسانی است و این عنصر در انقلاب ما کاملا ملموس است چرا که ایمان، اعتقاد و معنویت مهمترین عوامل ماندگاری این انقلابند.

 

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، امام به عنوان رهبری، مرجعیت و عالم دینی، مطالبه مردمی فرهنگ و حاکمیت اسلامی، و اعتقاد به ولایت فقیه و مرجعیت را از ارکان انقلاب اسلامی و عوامل پیروزی آن برشمرد و تصریح کرد: دین، عقلانیت، علم و اخلاق، مهمترین شاخصه های این انقلابند.

 

   حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به جشن ۴۰ سالگی انقلاب، اظهار کرد: اکنون این انقلاب به برکت خون شهدا و وجود ولایت فقیه، با وجود تمامی ناملایمات، تبدیل به درختی تناور و ریشه دار شده است.

 

خبرنگار: علی محمد عزتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *