افتتاح بیش از ۶۰ پروژه در شهرستان میانه با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، محمدرضا مشایخی در یادواره شهدای زینبیه و ثارالله بنام همایش نیمکتهای سوخته با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر آموزش و پرورش با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهدای نظام بویژه  شهدای مظلوم زینبیه و ثارالله گفت: ۳۸ شهید دختر از دبیرستان دخترانه زینبیه و دبستان ثارالله در ۱۲ بهمن سال ۶۵ تقدیم راه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران شدند که سند مظلومیت وایستادگی و مقاومت ملت ایران به شمار می روند.

 

وی با بیان اینکه میانه سرزمین فرصتها و ظرفیتهاست تاکید کرد: مردم این شهرستان همنوا با مردم سراسر کشور با امید به آینده در راستای اعتلای هر چه بیشتر مملکت بویژه شهرستان میانه  تلاش خواهند کرد تا شرمنده  شهدا و راه و اهداف متعالی آنها که همان سرافرازی و اعتلای انقلاب و نظام است  نباشیم.

 

مشایخی همچنین با اشاره به ظرفیتهای شهرستان در راستای رونق اقتصاد و اشتغال خواستار مساعدتهای کشوری و استانی برای رفع مسائل و دغدغه های شهرستان در حوزه های مختلف شد.

 

امام جمعه میانه نیز در این همایش با اشاره به اینکه علی رغم شیطنتهای آمریکا که دشمن بزرگ انقلاب و نظام اسلامی ایران به شمار می رود در آستانه برگزاری چهلمین سالگرد پرشکوه انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم.

حجت الاسلام و المسلمین عبداله محمدی تاکید کرد: اگر امروز در امنیت و آسایش زندگی می کنیم مدیون خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.

وی اضافه کرد: شهرستان میانه گل سرسبد آذربایجان شرقی بوده و بی نصیب از برکات و دستاوردهای انقلاب نبوده است که از کارخانه های بزرگ تولید فولاد تا دانشگاهها و مدارس علمی و آموزشی عالی در آن فعالیت دارند اما علی رغم این برکات مشکلاتی نیز وجود دارد.

حجت الاسلام محمدی وصل میانه به اتوبان زنجان – تبریز که شاهراه اصلی اقتصاد به شمار می رود و همچنین استفاده از  بودجه های در اختیار برای اشتغالزایی در شهرستان با وجود آمار بالای بیکاری در آن، اجازه احداث چند بیمارستان دیگر برای میانه بویژه از سوی بخش خصوصی، استقرار برخی رشته های پزشکی در شهرستان و کمک در تکمیل حوزه علمیه جعفریه در میانه که در حال بازسازی است را از دیگر مطالبات مردم عنوان نمود.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *