انقلاب اسلامی عظیم ترین حادثه مردمی قرن ۲۱ است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حسین محمدی با اشاره به نقش رهبری امام خمینی(ره) در شکلگیری، پیروزی و رشد و گسترش انقلاب، اظهار کرد: امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، ناتوانی و ناامیدی ملت را به اعتماد به نفس و وابستگی کشور به شرق و غرب و اسارت مردم در دست طاغوت را به استقلال و آزادی تبدیل کرد.

 

   وی با اشاره به حرکت های مردمی سایر کشورهای جهان بر علیه حکومت های زورگو و ستمگر، تمامی این حرکت ها و جنبش های اسلامی را الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران و از ثمرات و دستاوردهای برون مرزی انقلاب برشمرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب جهانی و متعلق به تمامی مسلمانان جهان است.

 

   محمدی با اشاره به چپاولگری ها و غارت اموال مردم توسط رژیم پهلوی و کشورهای قدرتمند خارجی اظهار کرد: در زمان طاغوت ۹۰ درصد نفت استخراجی، بی هیچ قید و شرطی متعلق به آمریکایی ها بود و این انقلاب حق مردم را به آنان بازگردانید و دهه فجر فرصتی است مغتنم تا دستاورد های بی نظیر انقلاب و نقطه مقابل آن غارت های بیشمار رژیم پهلوی، برای نسل جوان تبیین و تشریح شود.

 

   فرمانده سپاه میانه معنای انقلابی گری در عصر امروز جامعه را خدمتگذاری به مردم عنوان کرد و افزود: بی شک کسب رضایت خداوند در گروه خدمت و کسب رضایت مردم جامعه است.

 

   آیین گرامیداشت ۴۰ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور صدها نفر از بسیجیان در مسجد جامع شهرستان میانه برگزار شد.

 

خبرنگار: امید کوهی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *