امروز خدمت رسانی به مردم، بزرگترین مرگ بر آمریکاست

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حسین محمدی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب غیرقابل شمارش است اما اکنون معیشت مردم در اولویت امور قرار دارد و مردم به سفره های خود می نگرند، اظهار کرد: اگر امروز نتوانیم خدمت رسانی درستی برای مردم داشته باشیم بی شک دستاوردها را نیز نخواهیم توانست تبیین کنیم.

   فرمانده سپاه میانه بر برپایی میزهای خدمت و رسیدگی به مشکلات ابتدایی و معیشتی مردم هر کس در اندازه توانش تاکید کرد و افزود: باید روحیه امیدواری و نشاط را در مردم زنده نگه داریم، مردم نسبت به انقلاب و ولایت، اعتماد دارند و نباید بگذاریم این اعتماد از بین برود و حفظ این اعتماد فقط در سایه خدمات رسانی حاصل خواهد شد.

   حسین محمدی با بیان اینکه خاندان پهلوی بزرگترین مرکز فساد، قاچاق، روابط نامشروع و خیانت به مردم بودند، تصریح کرد: با وجود همه اینها، اکنون دشمن و منافقان داخلی و خارجی در پی تطهیر چهره منحوس آنها هستند و با تبلیغات بسیار در فضای مجازی سعی در انحراف فکری جوانان و نوجوانان ما در فضای مجازی دارند.

   وی با اشاره به اینکه دشمن لحظه ای برای دشمنی درنگ نکرده و نخواهد کرد و از کم اطلاعی و عدم مطالعه تاریخ توسط جوانان ما سوء استفاده می کند، اظهار کرد: نباید فرصت را در برابر دشمن از دست بدهیم و هرکس در حد توان خود باید تاریخ را مطالعه کرده، واقعیات را درک کرده، آن را به دیگران منتقل نماید و رمز موفقیت فقط در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی است.

   محمدی افزود: شهدا بزرگترین سرمایه های خود که همانا خون و جانشان بود را در راه انقلاب فدا کردند و اکنون اگر نتوانیم با جلب رضایت مردم از طریق خدمت رسانی به آنان و همچنین تبیین انقلاب و دستاوردهای آن، خود را در صحنه نگه داریم، رسالتمان را در برابر خون شهدا انجام نداده ایم.

      همایش بصیرت افزایی فرماندهان و رابطین نمایندگی ولی فقیه حوزه های مقاومت بسیج در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

خبرنگار: علی محمد عزتی

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *