جذب تسهیلات ۱۲۵ درصدی در جهت توانمندسازی هر چه بیشترتحت پوششین کمیته امداد امام(ره)

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، محمدرضا مشایخی به همراه دکتر شیویاری نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از کانون امام علی کمیته امداد میانه و در نشستی با مسئولین و همکاران این کانون به ثمرات و بازخورد سفر مهندس فتاح رییس کمیته امداد کشور به شهرستان اشاره کرده گفت: جذب اعتبارات و تسهیلات ویژه به کمیته امداد برای توانمندسازی تحت پوششین این اداره از مهمترین بازخوردهای مثبت سفر رییس کمیته امداد کشور به شهرستان میانه بود.

 

 

وی به مشارکت مثال زدنی و بی نظیر مردم در کمک به کمیته امداد برای یاری رساندن به قشر محروم و نیازمند شهرستان نیز اشاره کرده افزود: این امر نشان از اعتماد مردم به کمیته امداد و عملکرد صادقانه مسئولین و همکاران این نهاد است.

 

 

فرماندار میانه کمیته امداد را سازمانی رفاهی و حمایتی در کنار دیگر ادارات و سازمانهای حمایتی خوانده اضافه کرد: حوزه کاری کمیته امداد با اهداف معیشتی و رفاهی بالا، گسترده می باشد.

 

 

وی برتری دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در حوزه های علمی، فرهنگی و هنری بویژه در کنکور را از دیگر عملکردها و فعالیتهای کمیته امداد برشمرده، توجه هر چه بیشتر به امور اجتماعی، فرهنگی و آموزشی از سوی این اداره را خواستار شد.

 

 

مشایخی مقاوم سازی، بهسازی و تعمیرات مساکن و همچنین پرداخت هزینه های درمانی به تحت پوششین نیازمند و دردمند را از بزرگترین نعمات و برکات نظام جمهوری اسلامی خوانده گفت: توسعه و پیشرفت جامعه و ارائه خدمات گسترده از سوی نظام مرهون از خودگذشتگی شهدای انقلاب و نظام، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان ، جانبازان و تلاشگران نظام در تمامی عرصه ها بویژه امام راحل که این نهاد از یادگاران آن حضرت است.

 

 

فرماندار میانه در ادامه بر ضرورت کاهش آسیبهای اجتماعی از سوی تمامی دستگاههای مربوطه از جمله کمیته امداد تاکید کرده گفت: ارائه آموزش مهارتهای زندگی در قبل، حین و بعد از ازدواج از مواردی است که می تواند به استحکام زندگی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی کمک کند.

 

 

 

مشایخی در پایان با اشاره به اینکه مواظبت از انقلاب اسلامی ایران، ارکان خانواده و جامعه در مقابل هجمه های مختلف از سوی دشمنان و معاندین نظام وظیفه ای همگانی است که کمیته امداد نیز می تواند در این خصوص نقش بسزایی داشته باشد، ایجاد شورو نشاط اجتماعی و ارتقای سطح معیشتی و رفاهی با توانمندسازی تحت پوششین کمیته امداد را از دیگر وظایف ادارات بویژه کمیته امداد در ادای دین به قشر مستضعف و آسیب پذیر جامعه ذکر نمود.

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *