حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در شهرستان میانه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  در این جلسه فرماندار ویژه شهرستان میانه خط کشی محورهای اصلی و فرعی شهرستان و محور فرعی بخش کندوان، تعمیر چراغ های چشمک زن و روشنایی جاده ای، جت فن های تونل شماره ۵ و اصلاح سرامیک کاری تونل ها، شروع عملیات اجرایی پروژه رفع نقاط حادثه خیز و ترانشه برداری ۱۰ کیلومتر اول محور میانه – قره چمن، لایروبی و مرمت پل های واقع در جاده های اصلی و افزایش سهیمه لاستیک برای کامیون ها و افزایش و اصلاح علائم جاده ای را از اولویتهایی خواند که باید در سریع ترین زمان ممکن به اجرا برسد.

 

 

محمدرضا مشایخی در ادامه محسوب نشدن محور میانه- میاندوآب بطول ۵۲ کیلومتر و محور سرچم- اردبیل بطول ۴۲ کیلومتر و محور میانه – فیروزآباد بطول ۴۰ کیلومتر علی رغم دارا بودن مشخصات راه اصلی در زمره راههای اصلی از دیگر مشکلاتی خواند که سبب شده نگهداری این راهها از محل اعتبارات استانی مقدور نشود.

 

 

وی همچنین ضمن تاکید برای اجرای روکش های آسفالت در حوزه راهداری شهرستان بر، نصب تابلو و علائم در تقاطع های غیر همسطح محور سرچم- اردبیل تاکید کرده اضافه کرد: تامین اعتبار برای رفع ۹ نقطه حادثه خیز شناسایی شده در شهرستان، تسهیل در صدور موافقت برای احداث تاسیسات زیربنایی از منتهی الیه حریم با توجه به احداث واحدهای تولیدی در شهرستان و تسریع در پاسخ به استعلامات را خواستار شد.

 

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه ۱۲ درصد از راههای استان در شهرستان میانه بوده و همچنین شهرستان میانه دارای بیشترین روستا با پراکندگی بالاست، ضرورت توجه به راههای شهرستان در اولویت برنامه های استان قرار دارد.

 

 

علیزاده اضافه کرد: شهرستان میانه در اولویت تخصیص اعتبارات استانی و ملی برای نگهداری راههای استان قرار گرفته و در خصوص اجرای پروژه های راهداری شاهد اجرای خط کشی محورهای میانه و رفع نقاط حادثه خیز هستیم.

 

 

وی  تامین روشنایی ورودی ها و خروجی ها ی شهرستان را نیازمند دستگاههای لازم در این راستا عنوان کرده افزود: خط کشی ها و رفع نقاط حادثه خیز تا وقتی که شرایط جوی مساعد باشد به اجرا خواهد رسید همچنین روشنایی ها نیز با تامین ماشین آلات لازم اجرایی خواهد شد.

 

 

علیزاده در پایان رفع مشکل جت فن های تونل های شهرستان را در حال پیگیری برای اقدام عنوان نمود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *