ترفندهای خرید بلیط قطار و بلیط هواپیما خارجی

اگرچه از بین تمام راه هایی که برای مسافرت کردن وجود دارد سفر با قطار برای اغلب مسافران سفری مقرون به صرفه تلقی می‌شود چرا که همیشه هزینه رزرو بلیط قطار نسبت به سایر وسایل حمل و نقل، ارزان تر است اما ترفندهایی نیز وجود دارد که می‌تواند مسافر را در راه رسیدن به ارزانترین بلیط قطار یا بلیط هواپیما یاری کند.

بلیط قطار یا بلیط هواپیما خود را اینترنتی بخرید

امروزه وب سایت های متعددی وجود دارند که خدمات سفر را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. خرید از اینگونه سامانه ها محدودیت زمانی ندارد از این رو کاربر قادر است بلیط قطار، بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی و سایر خدمات مورد نیاز خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری، در هر ساعت از شبانه روز و در سریعترین زمان ممکن خریداری نماید. علاوه بر این خرید اینترنتی بلیط قطار و بلیط هواپیما امکان مقایسه نامحدود آن را در سایت های مختلف فراهم می‌سازد و شانستان را در خرید بلیط ارزان هواپیما یا قطار افزایش می‌دهد. به طور مثال شما به عنوان یک مسافر می‌توانید با خرید بلیط هواپیما یا بلیط قطار از سامانه قاصدک ۲۴ در آدرس www.Ghasedak24.com، متعلق به شرکت فرش تا عرش کارمانیا به مجموعه کاملی از بلیط های قطار و هواپیما دست یابید. این مجموعه بلیط های قطار دو شرکت ریلی رجا و فدک و بلیط هواپیما داخلی و بلیط هواپیما خارجی را به صورت یکجا ارائه می‌دهد از این رو مسافر می‌تواند با یک جستجوی ساده در کوتاهترین زمان ممکن به بلیط قطار یا بلیط هواپیما مورد نیاز خود دسترسی یابد. برای این کار تنها کافیست با تکمیل فیلدهای مبدا، مقصد و تاریخ و محدود ساختن فهرست مربوطه با استفاده از فیلترهای تعبیه شده در سامانه، ارزانترین بلیط قطار یا هواپیما متناسب با بودجه و سلیقه خود را خریداری نمایید.
در بخش خرید بلیط هواپیما یا بلیط قطار قاصدک ۲۴ می‌توانید به سادگی و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی، یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم آن و آدرس یک پست الکترونیکی در کوتاهترین زمان ممکن به رزرو بلیط قطار و بلیط هواپیما خارجی یا بلیط هواپیما داخلی دلخواه خود بپردازید. همچنین قاصدک ۲۴ این امکان را به مشتریان خود می‌دهد که ضمن مشاهده لیست کاملی از بلیط ها، قیمت و موجودی بلیط قطار و بلیط هواپیما مورد نظر خود را با سایر بلیط های موجود مقایسه نموده و خریدی مناسب و مقرون به صرفه‌ را تجربه نمایند.

راهکارهای خرید ارزانترین بلیط قطار و بلیط هواپیما

– اگر قصد دارید با قطار سفر کنید بهتر است هر چه زودتر تاریخ سفرتان را تعیین نمایید. خرید هرچه زودتر بلیط قطار قبل از سفر می‌تواند به شما در انتخاب بلیط ارزانتر کمک کند چرا که با نزدیک شدن به تاریخ حرکت، احتمال کمبود بلیط و گرانی آن به جهت تقاضای بالا بیشتر می‌شود.
– قبل از مقایسه تمامی بلیط های موجود در مسیر مورد نظر خود اقدام به خرید نکنید. بهترین خرید، زمانی رخ می‌دهد که شما تمامی بلیط های موجود را از نظر قیمت و امکانات با یکدیگر مقایسه کرده و سپس اقدام به رزرو بلیط قطار خود نمایید.
– اگر زمان مناسب را برای خرید انتخاب نمایید، می‌توانید بلیط قطار یا بلیط هواپیما داخلی یا بلیط هواپیما خارجی ارزانتری را رزرو کنید. بدیهی است که هزینه آمد و شد در پیک سفر بالاتر از سایر ایام سال است از این رو به نظر می‌رسد تعطیلات رسمی و مناسبتی چندان زمان مناسبی برای خرید بلیط ارزان قطار نباشند.
– اگر بتوانید در تاریخ سفر خود کمی انعطاف به خرج دهید، قطعاً بلیط قطار یا بلیط هواپیما خارجی یا داخلی ارزانتری نصیبتان خواهد شد. برای این کار می‌توانید قیمت بلیط قطار یا هواپیما را چند روز قبل و بعد از تاریخ دلخواهتان بررسی کنید و با آگاهی بیشتری نسبت به رزرو بلیط هواپیما یا قطار خود اقدام نمایید.
در نهایت اگر به صورت گروهی یا خانوادگی سفر می‌کنید، رزرو کوپه دربست می‌تواند به شما در خرید بلیط ارزان قطار کمک نماید. برای این کار می‌توانید پس از انتخاب فیلدهای مربوط به مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود، روی گزینه “کوپه دربست” در صفحه نخست قاصدک ۲۴ به ادرس اینترنتی www.ghasedak24.com کلیک نمایید.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *