مساجد و بسیج وحدت آفرین هستند

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  حجت الاسلام حسن امیرنژاد با تبریک هفته وحدت و هفته بسیج، وحدت، یکدلی و محبت را عامل پیشرفت و سربلندی و تفرقه را عامل شکست در تمامی زمینه ها عنوان کرد و گفت: اولین پیام رسول خدا(ص) دعوت به وحدت زیر سایه اسلام بود.

 

   مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه با دعوت به هوشیاری در برابر دشمن، اظهار کرد: آنها در تلاشند تا با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان بخصوص بین شیعیان و اهل تسنن جنایات ونسل کشی هایشان در کشورهای مسملمان نشین را سرپوش بگذارند و بر این اساس دانش آموزان باید دشمن شناسی و دوست شناسی را در خود تقویت کنند.

 

   حجت الاسلام میرنژاد بسیج را یک سازمان وحدت آفرین دانست و با اشاره به کارکردهای مثبت آن، گفت: دانش آموزان باید فاتحان سنگرهای جنگ نرم باشند و با شرکت در طرح شهید بهنام محمدی، مساجد را بهترین و امن ترین پایگاه خود قرار دهند چرا که اصلی ترین پایگاه های پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) همین مساجد بودند.

 

   وی تصریح کرد: مسجد باعث آرامش جسمی و روحی ما و محل ارتباط ما و خداست و هرچه پیوند ما با مساجد بیشتر باشد، انس مان با خدا بیشتر خواهد شد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه بر کسب علم توام با اخلاق تاکید کرد و گفت: علمی سودمند و ارزشمنداست که توام با اخلاق، رفتار و تربیت اسلامی باشد و دانش آموز بسیجی کسی است که با این خصوصیات در پی کسب علم آموزی بوده و پیوندش با ولایت برقرار باشد.

 

  نشست بصیرت افزایی با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از دانش آموزان در واحد مقاومت بسیج دانش آموزی عفاف میانه برگزار شد.

 

 

خبرنگار: علی محمد عزتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *