آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  اصغر عباسقلی زاده با اشاره به برنامه ریزی های دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی قبل از رسیدن به ۴۰ سالگی، این تفکر را بسیار سخیف و نابخردانه دانست و تصریح کرد: این نشان می دهد که دشمن در شناخت نیروهای انقلابی ولایت مدار، باوفا و همیشه در صحنه کشور در تمامی سطوح کشوری و لشکری، چقدر عاجز است و اسلام، انقلاب، ولایت و مردم ولایی ایران را هنوز بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب نتوانسته است بشناسد.

 

   جانشین فرمانده سپاه عاشورا ریشه تمامی مسایل و مشکلات کشور را استکبار جهانی، فریب خوردگی برخی مسئولین و شعله ور شدن مشکلات از طریق بی تدبیری و سوء مدیریت برخی مسئولان کشوری عنوان کرد و اظهار کرد: اکنون دشمن سوار بر مرکب مشکلات و مسائل اقتصادی کشور شده و آن را با انواع خطرات و تهدیدات مواجه کرده است و بی تردید خطرناکترین این تهدیدات، ضربه ای است که می تواند بر پیکره اعتقادی، ایمان و باورها وارد سازد لذا باید بسیار هوشمندانه در برابر او ایستاد.

 

   وی عبور از مشکلات را تنها در سایه اطاعت محض از ولایت، وحدت، انسجام و عزم ملی مردم و دولت، عنوان کرد و افزود: دشمن با ایجاد شکاف بین ولایت و مردم،  بذر یاس و ناامیدی را در دل آنان می کارد در حالی که مردم شاهد پیروزی های انقلاب در برابر فتنه ها و توطئه های بزرگ و متعدد دشمن در طول عمر انقلاب با پیروی از ولایت بوده و هستند و می دانند که هرگاه با ولایت باشند، قطعا پیروزی و عبور از مشکلات را در پی دارد.

 

   سردار عباسقلی زاده در ادامه با تشکر از زحمات جعفر غیابی، حسین محمدی فرمانده قبلی سپاه بستان آباد را به عنوان فرمانده جدید سپاه میانه معرفی کرد.

 

   امام جمعه میانه در این مراسم با اشاره به افزایش عزت و اقتدار ایران و ایرانیان در جهان با وجود تمامی فشارها و تحریم ها، گفت: اکنون نگاه دنیا به ایران، نگاهی عزت آمیز است و احترام ایرانیان در جهان چندین برابر شده است و این مسئله را کسی نمی تواند انکار کند که این عزت و افتخار از وجود سپاهیان ولایت مدار و دلاور نشات می گیرد.

 

   حجت الاسلام عبدالله محمدی زحمات سپاه و بسیج برای حفاظت از انقلاب و محرومیت زدایی از کشور را برگ برنده ای در دست ولایت و ایران اسلامی دانست و افزود: ما هرگز به کسی اجازه نخواهیم داد جایگاه و اقتدار سپاه را بشکند.

 

   خطیب جمعه میانه با اشاره به تودیع فرمانده قبلی گفت: یک سرباز هرجای کشور که باشد آنجا را وطن مادری خود می داند و تمام همت خود را برای خدمتگذاری به کار می گیرد.

 

   جعفر غیابی فرمانده قبلی سپاه میانه خود را سرباز ولایت دانسته و بر خدمتگذاری به مردم افتخار کرد و گفت: اگر با انحصار مقابله شود، روحیه مطالبه گری در مردم ایجاد شود و مسئولین خود را متعلق به محل خدمت شان بدانند، بی شک تمامی مشکلات مردم و کشور حل خواهد شد.

 

   فرمانده جدید سپاه میانه نیز خود را سربازی خدوم و نوکر مردم معرفی کرد و گفت: خدمت به مردم میانه که دارای کارنامه ای زرین و غیر قابل توصیف اند، افتخاری بزرگ است، مردمی که همواره پای نظام و انقلاب ایستاده و در پیروزی، تثبیت و استمرار آن، نقشی چشمگیر و تاثیری شگرف داشته اند.

 

   حسین محمدی لازمه رضایت الهی را جلب رضایت مردم به عنوان ولی نعمتان و صاحبان انقلاب دانست و خدمت به مردم را نوعی عبادت تلقی کرد.

 

 

   خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *