تمامی اهداف دشمن بر نابودی اسلام، متمرکز است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، محمد بیرامی، دشمنی دیرینه آمریکا و استکبار جهانی با اسلام و انقلاب اسلامی خصوصا پس از پیروزی انقلاب اسلامی را متذکر شد و گفت: جنگ کنونی دشمن با ما جنگ اقتصادی و فرهنگی است و تفرقه افکنی و ایجاد انحرافات دینی از جمله ابزارهای اوست و ما باید به شدت مراقب جوانانمان باشیم تا در دام مکر، جلوه گری و تظاهر دشمن گرفتار نشوند.

 

   جانشین فرمانده سپاه میانه اظهار کرد: ما پیروان خط ولایت و شهداییم و تا آخرین نفس در برابر تلاشهای دشمن ایستادگی خواهیم کرد و هرگز تسلیم خواسته های نامشروع آنان نخواهیم شد.

 

    وی از حمایت الهی از مدافعان اسلام و انقلاب خبر داد و افزود: بی شک خداوند تلاشگران نابودی اسلام را نابود خواهد کرد و یاریگران راستین اسلام را یاری خواهد نمود و کشور ما اکنون با حمایت الهی در اوج قدرت و اقتدار است.

 

   بیرامی با اشاره به رزمایش اقتدار عاشورایی و اقدامات سازنده آن در محرومیت زدایی، گفت: بیش از ۱۰۰۰ گردان جهادی در سطح کشور برای خدمت رسانی به مردم، رفع محرومیت و نمایش اقتدار بسیج، سازماندهی شده و در حال انجام وظیفه هستند.

 

   در پنجمین روز از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله، کارکنان سپاه میانه در بین صفوف نمازگزاران مسجد شهرک اسلام آباد میانه قرار گرفتند و همدردی و حمایت بی دریغ خود با اقشار محروم جامعه را اعلام کردند.

 

   خبرنگار: علی محمد عزتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *