کلیه برنامه های دهه غدیر باید بر پایه حفظ وحدت باشد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام عبدالله محمدی در جمع اعضای ستاد غدیر شهرستان، گفت: در داستان غدیر باید خواسته های رهبری و امام(ره) در بحث وحدت آفرینی بین شیعیان و اهل تسنن، رعایت شود.

   وی با تاکید بر حفظ حرمت اهل تسنن و مقابله با افرادی که به هتک حرمت به مقدسات آنان می پردازند، تاکید کرد: در اجرای برنامه های دهه غدیر باید تلاش شود برنامه ها و سخنرانی ها به گونه ای باشد که موجب رنجش و آزار حتی یک سنی مذهب هم نشود چرا که دشمن مترصد دامن زدن به اختلافات و سوء استفاده از موقعیت پیش آمده می باشد.

   رئیس ستاد غدیر میانه بر جذب جوانان به مساجد و برنامه های فرهنگی تاکید کرد و گفت: از محمل غدیر استفاده کرده و جوانان، نوجوانان و کودکان را به صحننه بیاورید ولو با پخش یک بستی، شکلات یا اجرای یک مسابقه کوچک و آسان.

   حجت الاسلام محمدی افزود: برنامه های دهه ولایت فرصتی برای شناساندن جایگاه ولایت و امیرالمومنین به آحاد ملت است حتی رانندگان را می توانیم با چسباندن پوستری از این دهه در این کار عظیم فرهنگی دخیل کنیم.

   دومین جلسه هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت با حضور شورای اداری و تامین شهرستان در دفتر امام جمعه میانه برگزار شد.

   مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نیز با تاکید بر ضرورت تبیین جایگاه ولایت در جامعه، ولایت فقیه را رکن جدایی ناپذیر از انقلاب و حکومت اسلامی عنوان کرده و اقتدار، قدرت و پیش روندگی انقلاب اسلامی را به برکت وجود آن دانست.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه امروز هجمه اصلی حملات دشمن بر روی ولایت و امامت است، ولایت فقیه را استمرار رسالت پایمبر(ص) و ائمه اطهار(ع) دانست و افزود: ولایت فقیه نعمتی عظمی و عطیه ای الهی است و هر کس از خط و خطوط ترسیمی ولایت خود را کنار کشد، شکست دنیوی و عذاب اخروی را متحمل خواهد شد.

   وی گفت: کار برای ولایت و دهه غدیر، عشق علاقه و اقدام خود جوش مردمی را می طلبد و تلاش و کار برای تبیین غدیر و گرامیداشت ایام دهه ولایت بیشتر انجام شود، آبروی شیعه بیشتر حفظ شده و دشمن ذلیل تر خواهد شد.

   حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به یتیم نوازی های امیرالمومنین(ع) بر اجرای برنامه های محرومیت زدایی در این ددهه تاکید کرد و افزود: اطعام مسکینان و رسیدگی به مشکلات و مسایل یتیمان و مستضعفان جامعه باید شاخص ترین برنامه های این دهه باشد.

 

 

خبرنگار: علی محمد عزتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *