لزوم ارائه تسهیلات بموقع به طرح های تولیدی و اشتغالزا در شهرستان میانه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، محمدرضا مشایخی در نشستی با حججی مدیر کل امور شعب بانک توسعه تعاون کشور، با اشاره به اینکه تصویب ارائه تسهیلات به طرح های تولیدی و اشتغالزا سبب رونق اقتصادی و رفع بسیاری از مشکلات است افزود: سهمیه شهرستان متناسب با نیازهای موجود نیست که در این راستا نیاز است سهمیه شهرستان از منابع دیگر افزایش یابد.

 

 

وی همچنین ارائه تسهیلات به کارخانه آرد، کارگاه روکش صندلی، اجرای پایاب سد آیدوغموش، بره پرواری و سایر طرح های مورد نیاز از سوی بانک توسعه تعاون را از نیازهای مهم و اساسی خواند.

 

 

مدیر کل امور شعب بانک توسعه تعاون کشور در این جلسه پیگیری را عامل اصلی موفقیت در امور خوانده گفت: باید از سوی شهرستان، استان بویژه استانداری پیگیری لازم در خصوص عدم تخصیص اعتبار شهرستان انجام شود.

 

 

حججی اولویت اول و مهم بانک توسعه تعاون را ایجاد اشتغال در حوزه کشاورزی ذکر کرده گفت: تنها واریز پول از مشکلات نمی کاهد بلکه باید با صرف اعتبار و تسهیلات در حوزه ایجاد واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال به رفع مشکلات کمک کرد.

 

 

وی با بیان اینکه تنها مشکل اساسی راکد ماندن طرح ها در استان می باشد اضافه کرد:  بانک توسعه تعاون می تواند برای طرح های ملی بالای ۱۰۰ میلیارد ریال به طور مستقیم نسبت به ارائه تسهیلات با طی مراحل آن اقدام نماید.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *