جنایات رژیم صهیونیستی قابل چشم پوشی نیست

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد روز قدس را روز فریادهای مرگ بر اسرائیل عنوان کرد و گفت: فلسطین شاخص تمایز دوست از دشمن است، بیت المقدس هویت جهان اسلام است و رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و دروغین می باشد.

 

   وی سکوت سازمان ملل و کشورهای به ظاهر بشردوست را در برابر جنایات اسرائیل محکوم کرد و اظهار کرد: موضع ایران در برابر اسرائیل، حمایت از تمامی دشمنان این رژیم است.

 

   حجت الاسلام امیرنژاد با بیان اینکه قرآن الگوی عملی ما و پایه اصلی قانون اساسی کشور است، تصریح کرد: سلطه پذیری و زیر بار زور استکبار رفتن در مکتب ما راه ندارد و حمایت از مظلومین جهان یکی از اساسی ترین ارکان مکتب اسلامی ماست.

 

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه ضمن تسلیت ایام شهادت مولی المتقین علی(ع)، شب بیست و سوم رمضان را که مصادف با شب جمعه نیز می باشد، افضل ترین شب ماه رمضان و افضل ترین شب در بین تمامی شبهای سال دانست و بر شب زنده داری، انجام اعمال خاصه و راز و نیاز با خدا در این شب را بسیار مورد تاکید قرار داد.

 

   سومین محفل انس با قرآن کریم با حضور علی انگوتی از قاریان نوجوان شهرستان و با شرکت کلیه کارکنان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

 

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *