آیین سوگواری ۲۹ امین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار انقلاب اسلامی در میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  استاد اخلاق حوزه های علمیه قم در این مراسم، با بیان عظمت و شخصیت والای امام راحل(ره)، ایشان را فردی نترس، عارف و مجاهد معرفی کرد که تمام توان خود را برای به ثمر رسانیدن نهال انقلاب مصروف داشت و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نکرد.

 

   حجت الاسلام محمد حصاری با اشاره به کینه توزی های منافقان و تلاش بیگانگان در بدنام کردن انقلاب اسلامی و خشکاندن نهال نوپای انقلاب، اظهار کرد: هدف امام خمینی(ره) تشکیل حکومت اسلامی بود نه جمهوری اسلامی، اما تلاش منافقان کوردل و دشمنان انقلاب، برای ضربه زدن به ماهیت انقلاب موجب شد که ایشان، جمهوری اسلامی را بر حکومت اسلامی ترجیح دهند.

 

    وی افزود: دشمن در تلاش بود که به مردم القا کند که اگر انتخاباتی در کشور برگزار نشود و انتخاب مسئولان حکومتی کشور توسط امام(ره) انجام شود، دیگر بین دیکتاتوری شاه و حکومت امام خمینی(ره) تفاوتی وجود ندارد، در صورتی که در حکومت اسلامی، ولایت و رهبری جامعه جانشینی امام زمان(عج) بوده و ولی فقیه بر عامه مردم ولایت داشته و انتخاب مسئولین و حاکمان جامعه نیز از سوی شخص رهبری باید انجام شود.

 

   حجت الاسلام حصاری، امام(ره) شخصیتی بی نظیر و غیرقابل توصیف دانسته و گفت: صبر و استقامت و رهبری بی بدیل ایشان و هدایت انقلابیون موجب پیروزی جبهه اسلام بر جبهه کفر شد و اکنون شاهد صدور انقلاب اسلامی و درخشش آن در سراسر دنیا هستیم.

 

   آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد با شرکت کلیه کارکنان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد و شرکت کنندگان با سینه زنی و روضه خوانی به عزاداری پرداختند.

 

???????????????????????????????

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *