زنوزی: تغییر نام تراکتورسازی به نظر هواداران بستگی دارد

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، محمدرضا زنوزی مالک جدید باشگاه تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با خرید امتیاز این باشگاه اظهار داشت: به خواست مسئولان و هواداران عزیز تراکتورسازی برای خرید امتیاز این باشگاه اقدام کردم و آمدم تا به عنوان یک هوادار و نماینده هواداران تراکتورسازی به این تیم کمک کنم.

وی افزود: قرارداد انتقال امتیاز و ۱۰۰ درصد سهام باشگاه تراکتورسازی روز گذشته امضا شد و در حال طی مراحل این انتقال امتیاز هستیم.

مالک جدید باشگاه تراکتورسازی در مورد انتخاب سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ روز است که بررسی گزینه‌های مختلف خارجی را آغاز و با برخی از آنها نیز به صورت نامحسوس مذاکراتی داشته‌ایم که این مسئله از روز گذشته به صورت رسمی آغاز شد و قصد داریم سریعاً یک سرمربی تراز اول از اروپا یا آمریکای جنوبی انتخاب کنیم اما جهت سرعت بخشیدن به روند تکمیل تیم با ۲-۳ مورد از سرمربیان لیگ برتری مذاکراتی انجام شده است تا در کنار سرمربی خارجی تیم حضور داشته باشند تا بتوانند تیمی در خور شان تراکتورسازی ببندند.

زنوزی در مورد پروسه جذب بازیکن برای تراکتورسازی نیز گفت: در این رابطه قصد داریم بهترین و شایسته‌ترین بازیکنان را جذب کنیم. با استفاده از سهمیه بازیکنان خارجی قصد داریم بازیکنان تراز اول خارجی را که شاید بتوان گفت بازیکنانی با کیفیت آنها به فوتبال ایران نیامده‌اند جذب کنیم. امسال می‌خواهیم تیم را برای قهرمانی در لیگ برتر ببندیم که در فصل بعد نیز حرف‌هایی برای گفتن در لیگ قهرمانان آسیا داشته و جایگاه مناسبی کسب کند.

وی در مورد اهداف بلندمدت خود برای تراکتورسازی اظهار داشت: امروز باید به عنوان یک صنعت به فوتبال نگاه کنیم نه فقط به عنوان یک بازی که ۲۲ نفر به دنبال ارائه یک بازی و کسب نتیجه برد یا باخت هستند. امروز در دنیا نگاهی اقتصادی به فوتبال وجود دارد و به همین دلیل به این ورزش، صنعت فوتبال گفته می‌شود. نظر شخصی من این است که باشگاه را اقتصادی کرده و در میان‌مدت وارد بورس اوراق بهادار کنیم تا هواداران بتوانند سرمایه‌گذاری کرده و از صنعت فوتبال به عنوان یک منبع درآمد استفاده کنند.

مالک جدید باشگاه تراکتورسازی در رابطه با تغییر نام این باشگاه گفت: به نظر شخصی من نام تراکتورسازی تغییر نمی‌کند اما اگر هواداران بخواهند، این کار را انجام می‌دهیم چون تیم متعلق به هواداران است و من به خاطر هواداران وارد پروسه خرید امتیاز تراکتورسازی شده و خودم هم یک هوادار هستم.

زنوری در پایان با اشاره به محل برگزاری دیدارهای تراکتورسازی و محل این باشگاه گفت: خوشبختانه امکانات سخت‌افزاری در مجموعه ما وجود دارد که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم اما این موضوع به نظر هواداران بستگی دارد که تا چه میزان از بازی‌ها استقبال کنند به هر حال سرمایه اصلی باشگاه و تیم تراکتورسازی هواداران هستند و فکر می‌کنم ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد ظرفیت لازم برای میزبانی دیدارهای تراکتورسازی را ندارد اما اگر استقبال کم بود، بازی‌ها را در این ورزشگاه برگزار می‌کنیم.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *