لزوم جدیت در پیگیری برای تکمیل پروژه ها و تخصیص کامل اعتبارات شهرستان میانه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، محمدرضا مشایخی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان میانه با اشاره به حس مسئولیت پذیری و کار و تلاش در جهت توسعه شهرستان و حقوق شهروندان گفت: مدیران و کارشناسان باید با همت، تلاش، تعامل و انعطاف پذیری بیشتر در راه اندازی وتکمیل پروژه ها قدم بردارند.

وی به مدیران شهرستان تاکید کرد که با جدیت پیگیریهای لازم را در جذب اعتبارات مصوب و تخصیص داده شده و موافقت نامه ها انجام و در جهت رفع مشکلات از ظرفیت های مدیران عالی استان و فرصت هایی که در سطح ملی به وجود می آید نهایت بهره را ببرند.

مشایخی اشاره کرد: در بحث کمیته برنامه ریزی و کارهای عمرانی تلاش دولت همواره این بوده که با مطالعه و شناسایی درست هر شهرستان و استان ،اولویت بندی ها را مشخص کند تا بتواند خدمات شایسته ای را به مناطق مختلف گسیل کند.

وی اضافه کرد: هدف این است که بتوانیم در راستای خدمت رسانی و تحقق برنامه های مورد نظر گام مثبتی بر داریم و جلسه کمیته برنامه ریزی در واقع مهمترین جلسه شهرستانی محسوب می شود چرا که نتیجه این جلسات و جمع بندی ها مشخص خواهد کرد که روند توسعه شهرستان به چه شکل انجام خواهد شد و نوع هدف گیری در راستای تحقق برنامه ها به چه سمت خواهد رفت .

سرپرست فرمانداری شهرستان میانه تعامل و اشرافیت اطلاعاتی از سوی مسئولین را سبب هماهنگی و تعامل بیشتر بین آنها خوانده از اعضای شورای اسلامی شهر میانه خواست تا با هموار کردن بیش از پیش مسیر شهرداری زمینه را برای انجام دقیق امور شهری فراهم آورد.

وی با بیان اینکه رتبه اول کمی و کیفی شهرستان در اجرای پروژه ها مرهون زحمات شورای اداری بویژه اعضای کمیته برنامه ریزی است افزود: در برنامه ریزی ها اشرافیت اطلاعاتی مهم و ضروری می باشد تا موارد و نارسائیها و نقاط قوت احصاء شده و نقاط قوت نیز تقویت شود.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *