افزایش بیش از 60 درصدی تلفات تصادفات در شهرستان میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از خبرگزاری تسنیم، حبیب آبراهی ظهر امروز در نشست شورای ترافیک استان آذربایجان‌شرقی، در مورد آمار تصادفات درون شهری در استان، اظهار داشت: این آمار در سال گذشته 171 نفر بوده در سال 93 به 128 نفر رسیده و به عبارتی 43 نفر کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه 70 درصد تصادفات آذربایجان‌شرقی در تبریز رخ می‌دهد، افزود: سال گذشته تلفات در این شهر 100 نفر بود که امسال این آمار به 71 نفر رسیده که در کل 29 نفر کاهش یافته است.

آبراهی گفت: تلفات صادفات در شهرستان میانه سال گذشته 5 نفر بود که در سال‌ جاری به 8 نفر افزایش یافته و در به ترتیب در شهرستان‌های مراغه 4 نفر، اهر دو نفر، هشترود یک نفر و عجب‌شیر یک نفر به تعداد آمار متوفیان ناشی از تصادفات افزایش یافته است.

معاون عملیات راهور استان آذربایجان‌شرقی، در رابطه با شرایط متوفیان ناشی از تصادفات گفت: 51 درصد متوفیان عابران پیاده و 35 درصد راکبان موتورسیکلت و 12 درصد سرنشینان وسائل نقلیه بوده است.

آبراهی، با اشاره به تصادف اخیر در ورودی اتوبان شهیدکسایی به مارالان، تصریح کرد: تصادف ورودی مارالان به داخل شهر، به دلیل انحراف از جاده و برخورد با تیر برق در داخل رمپ، سه نفر در محل سانحه فوت کردند و یک نفر نیز راهی بیمارستان شد که وضعیتش مساعد است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *