اعتماد به نسل جوان مهمترین خروجی طرح تولید آهن اسفنجی در میانه است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، محمدزاده در کارگاه درس آموخته های پروژه فولاد میانه گفت: صنعت فولاد یکی از موتورهای محرک توسعه اقتصادی کشور محسوب شده و در دنیای صنعتی میزان مصرف سرانه فولاد در هر کشور با صنعتی بودن و توسعه آن منطقه سنجش می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در ایران مصرف سرانه فولاد نسبت به میزان ایده آل فاصله دارد افزود: دولت برای اینکه به ایده آل تولید ۵۵ میلیون تن فولاد برسد طرح های موسوم به ۸ گانه فولادی را در کشور برای رسیدن به افق ۱۴۰۴ کلنگ زنی نمود که فاز احیای فولاد میانه یکی از این طرح ها بود که از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ء( موسسه عاشورا) احداث و به بهره برداری رسید.

محمدزاده همچنین افزود: تکنولوژی فاز احیاء برای اولین بار بود که از سوی قرارگاه خاتم بعنوان اولین تجربه این موسسه اجرا شد با همت، تلاش و همدلی بین کارفرما، مشاور و پیمانکار در سایت بعنوان بهترین پروژه و زودتر از طرح های دیگر کلنگ زنی و با کیفیت هرچه تمام به همت جوانان میانه به بهره برداری رسید.

مدیر عامل موسسه عاشورای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به اینکه این تجارب ارزشمند در اوج تحریمهای ظالمانه استکبار جهانی به دست آمد و با همدلی و وحدت رویه و نیز با استفاده از راهنمایی و تجارب همدیگر بیشترین تجهیزات وابسته به کشورهای اروپایی در این مجموعه با ایجاد کارگاههای ساخت، تولید و در پروژه نصب شد.

وی در پایان اضافه کرد: تجارب زیادی در حوزه تجهیزات داخلی و خارجی به دست آمد از جمله در بحث برنامه ریزی و کنترلی پروژه که حیف بود این تجارب مسکوت بماند و به همین علت خواستیم تجارب خود در حوزه طراحی، مهندسی و تامین کالاهای داخلی و خارجی را در اختیار یکدیگر بگذاریم.

 

 

 انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *