نشست خبری اصحاب رسانه با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد معلمی را از شئون پروردگار و جلوه ای قدرت لایزال او دانسته و اظهار کرد: اگر معلم دارای صلاحیت علمی لازم باشد، علم و ادب وارد وجود متربیان شده و عطر تربیت او جامعه را فرا می گیرد و اگر این صلاحیت نباشد و معلم با حرفه اش بیگانه باشد، جز ضرر و زیان عایدی نصیب جامعه نخواهد شد.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه شهید مطهری را معلمی عارف، آشنا به زمان و مربی الگویی دانست که تربیت یافته یکی از بهترین معلمان و مربیان-حضرت امام خمینی(ره)- و ذوب شده در امام(ره) و ولایت بود و در مقابل انحرافات و بدعت ها جانانه ایستاد و با آشنایی به مسائل، علمی توام با عمل را به نمایش گذاشت.

   حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی از اجرای ده ها برنامه در طول این هفته خبر داد و افزود: برگزاری نشست های سیاسی و بصیرتی، دیدار با امام جمعه در جهت تجدید میثاق با ولایت، دیدار و تجلیل از معلمان، مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و … از جمله مهمترین برنامه های هفته پیش روست.

در نشست خبری اصحاب رسانه با مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم، برگزار شد.

   خبرنگار: علی محمّد عزّتی

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *