جمعی از کارکنان سپاه با امام جمعه شهرستان میانه دیدار کردند

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام عبدالله محمّدی با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم، معلمی را امری بسیار حساس و کلیدی در تربیت جامعه دانسته و از دولت خواست با اهتمامی بیشتر و توجهی جدی بر رفع مشکلات و اعاده حق و حقوق این قشر تاثیرگذار، اقدام نماید.

   امام جمعه میانه با اشاره به خدمات ارزنده روحانیون شهید و گردانندگان عقیدتی سیاسی سپاه از ابتدای شکلگیری تا کنون، اظهار کرد: عقیدتی سیاسی سپاه، بهترین نیروهای معتقد را برای دفاع از انقلاب، تربیت کرده است و انتظار می رود کارهای فرهنگی با شکوفایی، ابداع و نوآوری در این عرصه، استمرار یابد بگونه ای که جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم انقلاب در تراز نسل اول انقلاب و حتی بهتر از آنان، تربیت یابند.

   وی افزود: بحمدالله نیروهای عقیدتی سیاسی سپاه با وجود مرارت های بسیار زیاد دشمنان و تلاش های شبانه روزی آنان، در عرصه فرهنگی سیاسی و تربیت جامعه پیشگام بوده و هست.

   حجت الاسلام محمّدی با تبریک اعیاد شعبانیه، بر لزوم آمادگی برای استفاده از بسترها و فضای معنوی ماه مبارک رمضان برای خودسازی و جذب جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

   در دومین روز از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم، ده ها نفر از کارکنان سپاه اعم از فرماندهان و مسئولین، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی به همراه جمعی از کارکنان و معلمان آموزش و پرورش با امام جمعه شهرستان میانه دیدار کردند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *