همایش مشترک کارکنان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح در سپاه میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در این همایش با تاکید بر لزوم وحدت و همدلی نیروهای مسلح کشور، گفت: تلاش دشمنان نظام و قسم خوردگان خارجی بر ایجاد اختلاف و فاصله انداختن بین نیروهای مسلح است اما آنها به وظایف خود آشنا بوده و ۴ دهه است که در کنار هم با وحدت کلمه و همدلی، گوش به فرمان ولایت کلیه وظایف ذاتی خود را به نحو احسن انجام داده و در این راه کمترین قصور و کوتاهی نداشته اند.

   وی در ادامه ورود به فضای مجازی بدون بصیرت و آموزش را به عنوان تهدیدی برای کل کشور از ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی گرفته تا سیاسی و … عنوان کرد و و با تاکید بر لزوم مراقبت از خود، خانواده ها و نیروهای تحت امر از آلودگی در این فضا، گفت: این فضا، فضایی آلوده و مانند دریای عمیق و موّاجی است که به کسی رحم نکرده و طوفانش ویرانگر است و کمترین بی توجهی موجب غرق شدن خواهد شد.

حجت الاسلام حمید رضایی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی نیز در این همایش بر وحدت بین نیروها توصیه کرد و ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی گفت: نیروهای نظامی ویترین نیروهای اعتقادی کشور و الگوی عملی مردمند، لذا باید تمام تلاش خود را برای حفظ این مقام و ارزش معنوی تمام توان خود را بکارگیرند.

همایش مشترک سیاسی کارکنان عقیدتی سیاسی سپاه، ارتش و نیروی انتظامی شهرستان میانه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

 انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *