روحانی وارد تبریز شد

به گزارش میانا به نقل از فارس، رئیس جمهوری در ادامه سفرهای خود به استان‌های کشور صبح سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه ۹۷ در صدر هیأتی از معاونان رئیس‌ جمهوری و وزرا، با استقبال امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی وارد تبریز شد.

در مراسم رسمی استقبال از کاروان تدبیر و امید پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران، رئیس‌ جمهوری از یگان حاضر در فرودگاه سان دید.

همچنین در این مراسم فرزند یکی از شهیدان استان آذربایجان‌شرقی، به نمایندگی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران با اهداء گل به رئیس‌ جمهوری خوش‌آمد گفت.

دیدار با  مردم در ورزشگاه تختی تبریز، دیدار با سرمایه‌گذاران، برگزیدگان و صنعتگران، شرکت در شورای اداری  استان، افتتاح چندین طرح به صورت همزمان در استان و آغاز افتتاحیه رسمی تبریز ۲۰۱۸  از جمله برنامه‌های مهم رئیس‌ جمهوری در این سفر است.

روحانی را در این سفر دو روزه واعظی رئیس دفتر رئیس‌ جمهوری، وزیر اطلاعات، وزیر کشور، بهداشت معاونان رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و پارلمانی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری،  جمعی از وزرای کابینه همراهی می‌کنند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *