خودیاری ۵ میلیارد ریالی مردم بخش مرکزی میانه در سال گذشته خبرداد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، بهنام آقامحمدی در جلسه شورای اداری شهرستان میانه افزود: اجرای ۱۴ هزار متر جدولگذاری، ۱۷ هزار متر شن ریزی و ۷۰۰ متر بازگشایی معابر، احداث پارک کودک، سالن ورزشی و غیره از اموری است که در این بخش به اجرا رسیده است.

 

 

وی به هدفگذاری برای تغییرات اساسی در بافت ۱۸ روستای بزرگ که دارای اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیون ریال می باشند اشاره کرده و گفت: این امر نیازمند ۳۰ میلیارد ریال هزینه می باشد که از خودیاری اهالی نیز بهره خواهیم گرفت.

 

 

 

بخشدار مرکزی همچنین از کاهش ۱۸ درصدی هزینه های اجرای پروژه ها و کاهش هزینه های جاری دهیاریها در سال گذشته خبر داده گفت: این میزان را در سال جاری به ۳۰ درصد خواهیم رساند.

 

 

 

وی در ادامه، تامین پزشک برای روستاهای فاقدپزشک، اجرای طرح های هادی روستایی، الحاق به محدوده در روستاهای مهاجرپذیر و بزرگ مانند روستاهای طوق، چتاب، قره طورق و چرکینلو، حل مشکل اسناد روستاهای حلاج، دادلو، تامین اعتبار برای ترمیم لوله های پوسیده و مخازن از سوی آب و فاضلاب روستایی را از نیازهای مهم و اساسی در این بخش عنوان نمود.

 

 

 

 

بخش مرکزی یکی از بخشهای چهارگانه شهرستان با ۳۰ هزار و ۶۲۷ نفر جمعیت و ۹ هزار و ۴۲۰ خانوار دارای ۷ دهستان و ۱۵۳ روستا با ۹۷ دهیاری و ۶۸ دهیار و تقریبا ۵۰ درصد روستاهای کل شهرستان را در خود جای داده است، این بخش همچنین با شهرتانهای زنجان، خلخال، هشترود و چاراویماق هم مرز می باشد.

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *