اجرا و تکمیل ۵ پروژه های بزرگ در میانه با ۵ هزار میلیاردریال طی سال جاری

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حمید شکری در اولین جلسه شورای اداری شهرستان میانه با تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از زحمات اعضای شورای اداری در راستای پیشبرد اهداف شهرستان، به سفر ریاست محترم جمهوری به استان آذربایجان شرقی و حضور ایشان در مرکز استان از حضور معاون فن آوری ریاست جمهوری در شهرستان میانه خبر داده گفت: شورای اداری باید تمامی مسائل و مشکلات مربوط را در جلسه ای که تشکیل خواهد شد ارائه دهند تا در جلسه هیئت دولت برای تصویب گنجانده می شود.

وی در ادامه بر بهره برداری از سفر ریاست جمهوری در راستای منافع شهرستان تاکید کرده گفت: از نظر عمرانی در برخی شاخصه ها شاهد اقدامات مطلوبی بودیم از جمله در حوزه آب و فاضلاب که برای تمامی نقاط در شهر قرارداد فاضلاب بسته شده، همچنین در حوزه آب شرب نیز شاهد اجرای تصفیه خانه ای خواهیم بود که تا زمان بهره برداری از سد گرمی چای و انتقال آب به میانه، مشکل آب شرب ما را رفع خواهد نمود.

فرماندار میانه آغاز گازرسانی به روستاهای زیر ۲۰ خانوار را از دیگر اقدامات برای بهره برداری تمامی خانوارهای ساکن در شهرستان عنوان نموده گفت: در حوزه راه وضعیت شهرستان ما مطلوب نبوده که از نمایندگان مردم میانه در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با جذب اعتبارات ویژه از سوی وزارت راه و شهرسازی، پیگیر رفع مشکلات راه شهرستان باشند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در حوزه راه، قوانینی وجود دارد که سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان را نیز دچار مشکل کرده است.

شکری بیان اینکه برخی ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر و روستاهای شهرستان میانه از جمله حریم راهها، مزارع، اراضی منابع طبیعی و غیره مشکل ساز شده است، بر نظارت، دقت و کنترل دستگاههای اجرایی شهرستان در حفظ منافع عمومی تاکید کرده، خواستار معرفی متخلفین به مراجع قانونی شد.

فرماندار میانه همچنین در بحث کارآمد بودن مدیران شهرستان افزود: اکثر اعضای شورای اداری شهرستان کارآمد بوده و به ندرت شاهد قصور از سوی این مدیران هستیم اما در برخی موارد از جمله حضور اعضای شورای اداری در مراسمات مهم و نادیده گرفتن وظایف ذاتی از سوی برخی از مدیران در برخی موارد از جمله جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، یکی از مشکلاتی است که دامنگیر شهرستان و کشور شده که در این خصوص دستورالعمل ورود دادستانها در اموری که منافع عامه را در بردارد صادر شده است.

وی در ادامه خواستار عمل به وظایف ذاتی از سوی روسای ادارات در اسرع وقت و فعالتر کردن روابط عمومی ادارات برای انتشار و اطلاع رسانی از عملکرد اداره مربوطه شده گفت: با توجه به اینکه شهرستان میانه دومین شهرستان استان در جذب اعتبارات به شمار می رود و این اعتبارات در زمینه های مختلف هزینه می شود باید اطلاع رسانی لازم انجام شود.

فرماندار میانه همچنین بر ضرورت اولویت تکریم ارباب رجوع و حمایت از بحثهای تولیدی از سوی ادارات تاکید کرده گفت: دبیران کارگروههای تشکیل شده در شهرستان نیز باید بموقع تشکیل جلسه داده و مصوبات را پیگیری کنند تا برای جلسه آتی اجرایی شود.

شکری گفت: باید با تعامل و همکاری و با انرژی و توان بیشتر ظرفیتهای بالقوه شهرستان را به بالفعل تبدیل کنیم.

وی در پایان از دکتر شیویاری نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری و رفع مشکلات شهرستان از جمله تشکیل جلساتی در وزارتخانه ها و جذب ۴۰ میلیارد ریال خارج از بودجه اختصاصی به شهرستان برای راههای روستایی تقدیر نمود.

 

در پایان جلسه از دو جانباز شهرستان میانه به نیابت از دیگر جانبازان شهرستان به مناسبت روز جانباز و ادارات برتر با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *