شهدای زینبیه و ثارالله فراتر از میانه و مساله ای ملی و بین المللی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سعید شبستری در جلسه ستاد هماهنگی یادواره شهدای زینبیه و ثارالله میانه، اظهار کرد: هر برگ تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پر از حماسه است و یکی از این برگ‌های زرین متعلق به شهرستان میانه و شهدای زینبیه و ثارالله است.


وی با اشاره به این که بمباران مدارس زینبیه و ثارالله، فاجعه‌ای انسانی بود، گفت: متاسفانه هیچ عکس العملی در این خصوص از سوی جهانیان نشان داده نشد.

شبستری با بیان این که دشمن در جنگ از سلاح‌های نامتعارف استفاده می‌کرد، در حالی است که جنگ ما بر اساس موازین شرعی و انسانی بود، افزود: مظلومیت جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه دارد و استکبار جهانی سعی دارد با پررنگ کردن برخی مسایل انحرافی، از مطرح شدن حقانیت انقلاب اسلامی جلوگیری کند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی برگزاری یادواره شهدا و تبیین راه شهدا برای آحاد ملت از جمله نسل جدید را وظیفه دینی و انقلابی مسوولان عنوان کرد و افزود: مردم ما علی رغم همه مشکلات در تمامی صحنه ها حضور داشته و امسال نیز با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن حمایت همواره خود از انقلاب و نظام را به اثبات خواهند رساند.

وی خواستارهمکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان برای برگزاری باشکوه یادواره شهدای زینبیه و ثارالله و پرهیز از برنامه های سنتی و استفاده از شیوه های نوین تاکید کرد و افزود: شهدای زینبیه و ثارالله فراتر از شهرستان میانه و مساله ای ملی و بین المللی است.

حیدری آزاد، فرماندار میانه هم در این جلسه از احداث یادمان شهدای زینبیه در محل دبیرستان زینبیه خبر داد و گفت:

این طرح در قالب دو مجموعه آموزشی در 4 طبقه، موزه شهدا و آمفی تئاتر توسط اداره کل نوسازی مدارس استان احداث می‌شود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *