جنگی بی سر و صدا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از وبلاگ جبه مجازی میانه ، یک هفته بعد از حمله تروریستی گروه داعش به هفته نامه شارلی ابدو، شماره جدید این هفته نامه با کاریکاتور موهنی از پیامبر اسلام منتشر شد تا تکمیل کننده اقدام داعش در توهین و تخریب اسلام باشد. نخست وزیر فرانسه با تهیه نسخه ای از هفته نامه شارلی ابدو در حرکتی نمادین حمایت خود را از ادامه حیات این نشریه فکاهی   ابراز کرد.

اهانت به مقدسات اسلامی در اروپا در راستای آزادی بیان یا تشدید جنگ مذهبی؟

نشریه شارلی ابدو که پیش از این هم در سالهای ۲۰۰۶  و ۲۰۱۱ با انتشار کاریکاتورهایی از پیامبر ، برای فرانسوی ها دردسرساز شده بود ، بازهم خشم مسلمانان جهان را برانگیخت . در این میان ، آمریکا و انگلیس با اعلام حمایت رسمی از اقدام موهن شارلی ابدو ، آن را روح آزادی دونستن و ضمن ابراز همدردی با کارکنان کشته شده و زنده این نشریه ، حمایتشان را از ادامه اهانت به مقدسات اسلامی اعلام کردند.

البته این در حالیه که مقامات فرانسه که از مدعیان درجه یک آزادی بیان هستند، نتوانستن اظهارات شوخی آمیز یک کمدین متبوع خود را که عبارت "من چارلی کولیبالی هستم " را به زبان‌آورده بود، تحمل کنند و بلافاصله حکم بازداشت وی را صادر کردند . درگذشته نیز هراقدامی ولوکوچک که علیه یهودیان صورت می گرفته و یا حتی درباره ماجرای هولوکاست سوال شده، بلافاصله با آن برخورد شده و موجی ازفضاسازی ها علیه آن صورت گرفته است. همه شواهد حاکی از نقش دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی در سناریوی رخدادهای پاریس و تحولات بعدی آن است و بر همین اساس این رژیم از لو رفتن نقش خود در این ماجرا نگران است. کما اینکه در همان روز اول که یک افسر پلیس فرانسه به تحقیقاتی درخصوص ماجرای حمله به ساختمان شارلی ابدو و دو گروگانگیری بعد از اون دست زده بود به طرز مشکوکی در دفتر کارش به قتل رسید اما اعلام شد که وی خودکشی کرده است.



سوال های بی جواب زیادی درخصوص حمله به دفتر مجله شارلی ابدو وجود دارد.

 ادوارد اسنودن کارمند سابق آژانس امنیت ملی امریکا گفته : وزارت مهاجرت رژیم صهیونیستی در حادثه تروریستی علیه نشریه شارلی ابدو نقش داشته. افشاگر برنامه جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با روزنامه روسی "کومرسانت" گفته: اسرائیل از مهاجرت معکوس یهودیان در  خلال سالهای گذشته ناخرسنده و موساد برای جلوگیری از مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی، ناامن کردن کشورهای اروپایی رو برای یهودیان در دستور کار قرار داده. بعد از حوادث اخیر پاریس که ۲۰ کشته برجا گذاشت، نتانیاهو از یهودیان اروپا خواست به سرزمین های اشغالی بیاند. توهین به پیامبر اسلام در کنار تولید و تقویت القاعده، طالبان، داعش، النصره و بوکو حرام برای تخریب چهره اسلام رحمانی در راستای جنگ بی سر و صدای غرب علیه اسلام است.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *