جلسه بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهری میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، در این جلسه معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میانه از پیگیری لازم معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میانه به منظور تغییر و تحول آب شرب روستای حسن آباد گلنگدراز آب و فاضلاب روستایی به آب و فاضلاب شهری جهت اجرای شبکه فاضلاب در روستای مذکور و اتصال آن به شبکه فاضلاب شهر میانه با دعوت از شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی استان خبر داد.

 

 

مهدی مشایخی با اشاره به نیمه تمام ماندن طرح فاضلاب ایستگاه  راه آهن میانه و روستای اسلام آباد گفت: در این راستا شاهد تشکیل جلسه ای در آینده ای نزدیک با دعوت از شرکت آب و فاضلاب استان و راه آهن شمالغرب و سایر ارگانهای ذیربط در محل فرمانداری برای اتخاذ تصمیمات لازم خواهیم بود.

 

 

وی همچنین اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری استان پیگیری لازم جهت انجام مطالعه و پمپاژ فاضلاب شهرک ولیعصر و زمین های نهضت سواد آموزی را عهده دار شده و همچنین در تکمیل نواقصات مخزن آب شرب شهر آقکند نیز به منظور بهره برداری از آن ظرف مدت یکماه از تاریخ این جلسه اقدام لازم را معمول خواهد داشت.

 

 

مشایخی در ادامه بر ضرورت و اهمیت جابجایی خط انتقال آب ۷۰۰ به طول ۶۶۰ متر واقع در شهر میانه جنب دانشگاه آزاد اسلامی، افزود:  در این راستا مقرر شد شرکت آب و فاضلاب استان نسبت به تامین لوله و مدیر آب و فاضلاب شهرستان نیز نسبت به عملیات جابجایی مربوطه در اسرع وقت اقدام نمایند.

 

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میانه در پایان با اشاره به تصمیمات متخذه در خصوص تامین آب شرکت فولاد آذربایجان از سد آیدوغموش گفت: در این خصوص فرمانداری ویژه شهرستان میانه پیگیری لازم از شرکت مذکور جهت تحویل سه حلقه چاه آن شرکت به اداره آب و فاضلاب میانه را اعمال خواهد نمود.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *