اهدای بیش از ۶۱ هزار قرارداد واگذاری رایگان از عرصه در کشور/ اهدای یکهزار فقره قرارداد واگذاریاسناد به مردم شهرستان میانه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، سعیدی کیا در مرحله سوم طرح حمایتی بنیاد مستضعفان در استان آذربایجان شرقی و در آیین اهدای یکهزار فقره قراداد واگذاری عرصه رایگان به مردم شهرستان میانه گفت: تا به حال بیشتر از یکهزارو ۴۵۰ هکتار به ارزش کارشناسی بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال واگذار شده و ۹۹ درصد این واگذاریها رایگان بوده است.

 

 

وی همچنین اضافه کرد: تا پایان سال بنیاد مستضعفان متعهد به اهدای  ۲۰ هزار قرارداد  واگذاری شده است.

 

 

رییس بنیاد مستضعفان در ادامه از کسانی که چنین املاکی در اختیار آنهاست خواست تا تشکیل پرونده داده و برای صدور سند اقدام کنند.

 

 

سعیدی کیا همچنین از تامین خانه برای خانواده های با ۲ معلول و بیشتر در سطح کشور خبر داده گفت: ۱۴ هزار خانوار مشمول این طرح از سوی بنیاد شده اند و تا به حال برای ۳ هزار خانوار، با کمک بنیاد مستضعفان، بهزیستی، بنیادمسکن، سازمان ملی زمین و مسکن و خیرین مسکن ساز، تامین مسکن شده و مابقی نیز تا ۴ سال آتی، تامین خواهد شد که در شهرستان میانه نیز اقدام به این کار نموده ایم.

 

 

وی  گفت: از سوی این بنیاد زنان باردار در روستاهای شهرستان میانه نیز تحت پوشش تغذیه قرار گرفته و با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان سبد کالا در میان آنها توزیع می گردد.

 

 

سعیدی کیا در پایان با اشاره به اقدام بنیاد مستضعفان برای راه اندازی گاوداری ۶ هزار راسی در شهرستان میانه که کار اقتصادی بزرگی به شمار می رود افزود: زمین این گاوداری از بخش خصوصی خریداری شده و در چند ماه آتی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

 

 

 

گفتنی است در این مراسم ۱۴ فقره قرارداد واگذاری از یکهزار فقره  به نیت ۱۴ معصوم به مردم شهرستان به صورت نمادین اهدا شد.

 

 

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *