ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور جاده قدیم میانه در ایام نوروز

به گزارش پایکاه خبری – تحلیلی میانا، معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور جاده قدیم میانه در ایام نوروز خبر داد.

شکری در جلسه شورای ترافیک شهرستان میانه با بیان اینکه این تصمیم برای تسهیل تردد مسافرین نوروزی گرفته شده، افزود: از روز ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین سال ۹۷، تردد هر نوع خودروی سنگین از جمله تریلی و کامیون ها در محورهای میانه-تبریز و میانه-زنجان ممنوع است.

وی افزود: این ممنوعیت شامل خودروهای سنگینی که مقصدشان میانه است نبوده و این خودروها نیز فقط از محور میانه-میاندوآب مجاز به تردد هستند.

شکری در ادامه با انتقاد شدید از عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری، گفت: منشا بیشتر نارضایتی در شهرستان میانه به وضعیت نامناسب محورهای مواصلاتی آن برمی گردد که متاسفانه شاهد کم کاری این اداره کل نسبت به شهرستان میانه هستیم.

 

فرماندار میانه گفت: اگرچه کمبود اعتبارات منشأ اصلی موانع و مشکلات است ولی در کنار آن، بی اعتنایی ادارات کل مربوطه نیز مشهود می باشد.

فرماندار میانه با بیان اینکه با فرارسیدن ایام نوروز، شاهد افزایش بار ترافیکی درون شهری هستیم، اهتمام ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی در مدیریت و کنترل ترافیک را خواستار شده، افزود: در زمینه کنترل ترافیک درون شهری باید جدیت بیشتری به عمل آید و رفع مشکلات ترافیکی در دستور کار پلیس قرار گیرد.

شکری، بهره گیری از دوربین های کنترل ترافیک در سطح شهر را در برقراری نظم و جلوگیری از بروز تخلفات، موثر توصیف کرده، گفت: وجود دوربین در سطح شهر، پتانسیلی مناسب برای استفاده دستگاههای انتظامی و مدیریتی بوده و باید کاربرد این دوربین ها بطور مشارکتی و همگانی باشد و دستگاههایی که از این امکان برخوردارند بصورت جزیره ای عمل نکنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *