ضرورت کمک به خانواده‌های نیازمند و خرید کالای ایرانی در آستانه سال نو

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی میانا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین زواری نسب در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۸ اسفندماه در جمع پرشور نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر میانه بابیان اینکه اطاعت از امر خداوند موجب خشنودی و کسب رضایت همگان است، افزود: بهترین بهانه برای کسب رضایت پروردگار و اهل‌بیت(ع) کمک به خویشاوندان و نیازمندان جامعه باسنت حسنه احسان و نیکوکاری است.

 خطیب جمعه میانه بر لزوم مشارکت مردم در طرح جمع‌آوری کمک‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی در آستانه سال نو تأکید کرد و افزود: بدون شک این کمک‌ها دست به افراد و خانواده‌های نیازمند واقعی و شناخته‌شده از سوی این نهاد انقلابی خواهد رسید.

وی بر لزوم احیای سنت‌ها و عمل به دستورات دینی و نمود آن در اعمال مؤمنین تأکید و اظهار داشت: عمل صالح و نیکو موجب جذب افراد  به سمت دین اسلام و زیبایی‌های آن است.

زواری نسب بر لزوم رعایت حجاب از سوی بانوان در آئین‌های سنتی و  صله ارحام به‌ویژه در عید نوروز تأکید کرد.

وی همچنین  با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: زنده نگه‌داشتن و گرامیداشت مقام مادران و همسران شهدا ازجمله اعمال نیک در قدر و منزلت مادران و همسران جامعه است.

خطیب موقت نماز جمعه میانه با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی در ۲۵ اسفند ۱۳۵۸ بر لزوم تکریم خانواده ایثار کران و شهدا در جامعه تأکید کرد.

 حجت‌الاسلام زواری نسب ضمن درخواست از مردم این شهرستان  در این ایام خرید عید سال نو نسبت به خرید کالا و جنس ایرانی، گفت: این کار علاوه بر کمک به اقتصاد مقاومتی باعث چرخیدن چرخ کارخانه‌ها می‌شود.

خبرنگار: امید کوهی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *