تردد کامیون‌های سنگین در جاده بستان‌آباد- میانه را در ایام نوروز ممنوع کنید

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در حوزه شهرستان میانه کارهای مثبتی از سوی این وزارتخانه صورت نگرفته است، کارشناسان وزارت برای بررسی این موضوع به منطقه اعزام شوند.

 

 

این نماینده مجلس همچنین بیان داشت: جاده بستان‌آباد- میانه شاهد تردد کامیون‌های سنگین است و این امر باعث ایجاد تصادفات متعدد شده است، انتظار داریم در ایام نوروز تردد این خودروها ممنوع شود تا هم از تصادفات جلوگیری شود و هم در شرایطی که دولت نمی‌تواند یک کیلومتر از جاده‌ها را آسفالت کند به آسفالت این جاده آسیب وارد نشود.

 

 

 

وی ادامه داد: همچنین از اردکانیان وزیر نیرو می‌خواهیم نیاز مردم میانه در خصوص آب شرب را تامین کند و از سوی دیگر سازمان ایثارگران حق بیمه عمر خانواده شهدا را از مردادماه پرداخت کند.

 

 

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خطاب به وزیر بهداشت تاکید کرد: دستور نصب ام آر آی شهرستان میانه داده شود، همچنین از روسای سازمان ها و وزارتخانه‌ها می‌خواهیم افرادی را به عنوان معاون پارلمانی معرفی کنند که در شأن نماینده و سازمان مربوطه باشد، متاسفانه به دلیل انتخاب افراد ارتباطات ضعیفی ایجاد شده است.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *