برکناری طلبه انقلابی بخاطر مقابله با موقوفه خواری از مدیریت اوقاف شهرستان میانه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام محمد پرورش که در مدیریت های شهرستان شبستر و میانه کابوسی برای موقوفه خواران شده بود بخاطر مقابله با موقوفه خواری کلان در شهرستان میانه از سمت خود برکنار گردیده و یکماه است که تحت فشارهای فراوان در اختیار کار گزینی اوقاف استان آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

جت‌الاسلام پرورش در حالی نیامده رخت رفتن بر تن کرده است که اداره اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در اقدامی تعجب‌برانگیز اداره امور این اداره را به نمایندگی شهرستان بستان‌آباد سپرده است.

 

 

 

 

حجت‌الاسلام پرورش رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میانه که در طی دوران تصدی ریاست این اداره با اشاره به مشکلات اساسی موقوفات در سطح این شهرستان، ازجمله وجود ۲۰ روستای وقفی و بلاتکلیف ماندن نیم دانگ شهر میانه موقوفه امامزاده اسماعیل (ع) در تصرف اشخاص، سخن به میان آورده و پیگیر حل این موضوعات بود.

 

 

 

 

 

به نظر می‌رسد فرای تصمیمات گرفته‌شده در راستای تغییرات مدیریتی سپرده شدن اداره امور موقوفات شهرستان میانه به دست دفتر سرپرستی بستان‌آباد نه‌تنها تضعیف جایگاه بلکه بی‌اعتنایی به مرتبه و مقام این اداره و شهروندان میانه‌ای است که حال بجای حضور دائمی یک رئیس باید حضور دفعتی یک‌ مدیر با صدها مشغله آن‌هم با  مرتبه‌ای پایین‌تر از سطح شهرستان را برای حل‌وفصل مشکلات حوزه اوقاف را انتظار بکشند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *