هدر رفت بیت‌المال با آسفالتی که تنها یک ماه زیر چرخ‌های اتوبوس‌ها دوام می‌آورد/ مانور زلزله‌ی ۷ ریشتری برای مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز!

به گزارش میانا به نقل از آناج، اخیراً تصاویری از وضعیت مسیرهای بی‌آرتی تبریز منتشر شده است که گویای تخریب آسفالت و هدررفت هزینه‌هایی است که پیش از این مسئولان مربوطه برای ساماندهی مسیرها در آستانه‌ی تبریز ۲۰۱۸ کرده بودند.

با وجود اینکه چند ماهی بیشتر از آسفالت‌ریزی مسیرهای ویژه‌ی اتوبوس‌های تندرو نمی‌گذرد، بار دیگر آسفالت آن تخریب شده و نه‌تنها چهره‌ی ناخوشایندی از شهر به نمایش گذاشته، بلکه رانندگان و شهروندان را با مشکل مواجه ساخته است؛ به طوریکه اتوبوس‌ها هنگام تردد در این مسیرها با تکانه‌های شدیدی مواجه می‌شوند و مردم حاضر در ناوگان حمل و نقل عمومی روزانه در مانور زلزله‌ی چند ریشتری شرکت می‌کنند!

وضعیت آسفالت اتوبوس‌های بی‌آرتی اولین‌بار نیست که سوژه‌ی رسانه‌ها شده است و پیش از این در دوره‌ی چهارم شورا نیز نهضت آسفالت‌ریزی این مسیرها با مخلوطی از بتن مطرح گردید اما دیری نگذشت تا با وجود هزینه‌ی میلیاردی این آسفالت‌ها تخریب شوند و حالت موجی به خود بگیرند.

در طول ۲ سال اخیر برخی از این مسیرها بیش از چهار بار آسفالت‌ریزی شده‌اند و با گذشت یک ماه از بین رفته‌اند، حال مسئول این همه ریخت و پاش و ضربه به بیت‌المال کیست، سوالی است که مسئولان و شورانشینان از پاسخ به آن عاجزند!

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *