برنامه امتحانات نهایی خرداد ۹۷-۱۳۹۶ دانش‌آموزان اعلام شد

به گزارش میانا به نقل از فارس، برنامه امتحانات نهایی تمام رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه (نظری، فنی و حرفه‌ای) و پیش‌دانشگاهی خردادماه سال ۹۷-۱۳۹۶ از سوی عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

این برنامه‌های امتحانی شامل دانش‌آموزان سال سوم متوسطه رشته‌های نظری شیوه نیم‌سالی ـ واحدی (بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد)، سال سوم متوسطه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و دوره پیش‌دانشگاهی (روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد) است.

ادارات آموزش و پرورش مناطق تابعه پس از تفکیک برنامه‌ها، بدون دخل و تصرف به تعداد مورد نیاز تکثیر و در اختیار واحدهای آموزشی مربوطه قرار می‌دهند و واحدهای آموزشی تابعه نیز در اسرع وقت و به نحو مقتضی عین برنامه‌های امتحانی را بدون دخل و تصرف در محل مناسب نصب کرده و علاوه بر آن، تاریخ و زمان برگزاری امتحانات هر رشته را به اطلاع تمام دانش‌آموزان و داوطلبان آزاد می‌رساند.

امتحانات نهایی خردادماه از روز سه‌شنبه اول خرداد با امتحانات تعلیمات دینی و قرآن(۳)، اصول عقاید(۲) و معارف اسلامی آغاز شده و چهارشنبه ۲۳ خردادماه با امتحان عربی(۳) و ادبیات فارسی تخصصی پایان می‌پذیرد.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *