تشدید نظارت بر بازار شب عید در شهرستان میانه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میانه، افزود: با رسیدن به روزهای پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی مردم برای خرید مایحتاج عمومی، نیاز به نظارت مستمر و رسیدگی به شکایات مردمی بیش از سایر ایام احساس می‌شود لذا طرح نظارتی نوروز ۹۷ با جدیت تمام از اواسط بهمن ماه سال جاری آغاز و تا پایان فروردین ماه سال ۱۳۹۷ در دو اولویت کالایی و خدماتی اجرا می شود.

 

 

محمد امدادیان با اشاره به اولویتهای کالایی طرح یادشده ادامه داد: نان، لبنیات ( شیر، ماست و پنیر )، البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی قند وشکر، روغن نباتی، برنج، خواربار و شیرینی جات جز اولویتهای کالایی این طرح است.

 

 

 

 وی همچنین اولویتهای خدماتی طرح نظارت نوروزی را نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه ها و میادین میوه وتره بار ، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی وزیارتی ، شرکت های مسافرتی هوایی و زمینی و دفاتر فروش آنها، حمل ونقل درون شهری و برون شهری ، واحدهای اقامتی ، غذاخوریها و رستوران های بین شهری اعلام کرد.

 

 

امدادیان کنترل وضعیت بازار، ایجاد فضای مناسب برای تامین مایحتاج عمومی و رسیدگی سریع و دقیق به شکایات و گزارشات شهروندان و مسافران نوروزی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد.

 

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میانه از کلیه بنگاههای اقتصادی شهرستان بویژه اصناف و بازاریان خواست نسبت به رعایت مفاد قانون نظام صنفی و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان اهتمام جدی داشته باشند.

 

 

 

 شایان ذکر است ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت میانه به شماره ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر ، پیشنهاد ، انتقاد و شکایت شهروندان عزیز است.

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *