ناکارآمد نشان دادن نظام هدف اصلی دشمنان است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با تبریک ۴۰ امین سالگرد پیروزی انقلاب و تسلیت ایام فاطمیه، با بیان اینکه امروز مسیر حرکت دشمنان آگاه و باتجربه اما احمق و دوستان ناآگاه و بی دغدغه یکی است و با افکار مشابه براندازی نظام را دنبال می کنند، اظهار داشت: آنها در مسیری واحد، تلاش می کنند نظام جمهوری اسلامی و مدیریت آن را در اذهان مردم، ناکارآمد و نامناسب جلوه داده و چهره خبیث و دیکتاتوری نظام شاهنشاهی را برای مردم بزک کرده و کارآمد جلوه دهند.

 

 

 

 

 

 

   وی با اشاره به اینکه نسل جوان و نوجوان ما فاقد حافظه تاریخی کافی بوده و اطلاع چندانی از گذشته کشور ندارند، گفت: برای جلوگیری از فریب خوردگی آنان باید اساتید دانشگاه ها، معلمین مدارس و هادیان سیاسی با بصیرت افزایی و ارائه دلایل مستند، تلاشی مضاعف داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

   حجت الاسلام امیرنژاد با مقایسه نظام و حکومت شاهنشاهی با حکوکت اسلامی و انقلاب، نظام شاهنشاهی را نظامی مملو از اغتناق، خفقان، ظلم و دیکتاتوری دانست و گفت: تمام قدرت سیاسی جامعه در زمان شاه در دست خود شاه بود و اراده شخصی وی، مظهر سیاستگذاری های کشور بوده و رای و نظر مردم، در این نظام جایگاهی نداشته یا اگر هم داشته، صوری و بی اعتبار بود.

 

 

 

 

 

 

   مسئول دنمایندگی ولی فقیه سپاه میانه افزود: در انقلاب اسلامی، مشروعیت و مقبولیت مردمی مهمترین خصوصیت انقلاب بوده و مردم سالاری و قانون گرایی در راس امور قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   وی افزود: دشمن زخمی این ملت و نظام است و از هیچ جایی به اندازه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران و ولایت فقیه ضربه نخورده است، لذا طبیعی است که برای نابودی آن بکوشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   جعفر غیابی فرمانده سپاه میانه نیز در این نشست با بررسی حوادث اخیر و نقش عوامل خارجی و داخلی موثر در این حوادث، مطالبه گری را حق شرعی و قانونی مردم از دولت دانسته و بر توجه به وضعیت معیشتی و فرهنگی مردم توسط مسئولان تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   کارگاه هم اندیشی هادیان و نخبگان سیاسی با حضور ده ها نفر از بسیجیان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *