نتانیاهو مدعی شد قدس از زمان داوود نبی پایتخت اسرائیل بود!

به گزارش میانا، باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد قدس از زمان داوود نبی پایتختاین رژیم بوده است!

مصاحبه فرید زکریا مجری این شبکه در اجلاس داووس سوئیس با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل را پخش کرد.

بنیامین نتانیاهو در واکنش به پرسش فرید زکریا درباره تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت اسرائیل و مخالفت‌ها با این تصمیم گفت: من چیز‌هایی را که آن‌ها می‌گویند درک می‌کنم، آن‌ها اشتباه می‌کنند! اجازه بدهید به شما بگویم که چرا اشتباه می‌کنند؟

نتانیاهو افزود دفتر من یعنی دفتر نخست وزیر اسرائیل کجا است؟ در اورشلیم (قدس اشغالی)! در کنار دفتر نخست وزیر هم کنست یا پارلمان ما قرار دارد؟ پارلمان هم در اورشلیم (قدس اشغالی) قرار دارد! در کنار کنست هم دیوانعالی اسرائیل قرار دارد این دیوانعالی در کجا قرار دارد؟ در اورشلیم (قدس اشغالی) قرار دارد! دولت در اورشلیم (قدس اشغالی) مستقر است. این مسئله به مدت هفتاد سال از زمانی که اسرائیل تاسیس شده است، در جریان بوده است.

اورشلیم (قدس اشغالی) از زمان داوود پایتخت مردم یهود بوده است که به سه هزار سال پیش باز می‌گردد. کاری که رئیس جمهور ترامپ کرد این بود که با به رسمیت شناختن تاریخ، تاریخ ساز شد! وی این واقعیت‌های انکار ناپذیر گذشته و کنونی را به رسمیت شناخت.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *