پاسداران انگیزه ای جز خدمت در راه تحقق آرمانهای انقلاب ندارند

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،   سرهنگ چمنی با بیان اینکه دشمنی های استکبار جهانی با اسلام تمام نشده و اکنون در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و خانواده ها جنگی تمام عیار را به راه انداخته است، بر همتی افزونتر برای مقابله با خطرات و آسیبهای این جنگ توصیه کرد و گفت: دهه فجر فرصتی بسیار مناسب برای یادآوری دستاوردهای انقلاب به جوانان و نوجوانان و مبارزه با فرهنگ غربی است.

 

 

 

 

 

   وی بازنشستگان سپاه را سرمایه های عظیم انقلاب عنوان کرد و افزود: اینها عزیزترین جنس خود یعنی جانشان را یک روز برداشته و آوردند تا تقدیم انقلاب کنند، انگیزه ای جز خدمت نداشتند و برای دفاع از آرمانهای انقلاب، ناموس، شرف و غیرت کشور، آمده بودند و هرگز نباید بگذاریم این ارزشها و سرمایه های عظیم به فراموشی سپرده شوند و دولت باید در رفع مشکلات آنان نهایت همت خود را بکار گیرد.

 

 

 

 

 

 

    چمنی با اشاره به اوضاع سیاسی و روابط خصمانه غرب با ایران، اظهار داشت: آمریکا به دنبال نابودی اسلام و انقلاب، فرانسه به دنبال بازار تجاری و انگلیس به دنبال بازار فرهنگی در ایران است و دیگران نیز یکی به میخ و یکی به تخته می کوبند تا منافع خود را با حمایت خود فروخته ها در کشورمان تامین کنند اما اینها زهی خیال باطل است و ما هرگز از اعتقادات خود چشم پوشی نکرده و دشمنی های آنان را فراموش نمی کنیم.

 

 

 

 

 

   مسئول کانون بازنشستگان سپاه عاشورا با بیان اینکه نظام اسلامی اکنون بسیار مظلوم واقع شده است و هم از دشمنان خارجی هم از برخی مسئولان خودفروخته و منافقان، شمشیر می خورد، تصریح کرد: برای رسیدن به آرمانهای انقلاب راهی به جز وحدت بین نیروها، کارآمد سازی دستگاه های اجرایی و اطاعت محض از ولی امر مسلمین وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

   محفل انس و مودت خانواده بازنشستگان سپاه با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از بازنشستگان و پیشکسوتان و خانواده های آنان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

 

 

 

 

 

   در این مراسم مشکلات بازنشستگان و راهکارهای مربوط، طرح شده و در پایان از یکی از بازنشستگان کارآفرین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *