لزوم تبلیغات و معرفی تولیدات شهرستان میانه به همشهریان/بلندهمتی در اداره امور جامعه موجب پیشرفت و تعالی است

به گزارش پایگاه خبری _تحلیلی میانا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله محمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۶ بهمن ماه در جمع پرشور نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر میانه بابیان اینکه بلندهمتی در اداره امور جامعه موجب پیشرفت و نبود آن سبب افزون شدن مشکلات است، افزود: تلاش و کوشش درراه ابتکار و زمان‌بندی دقیق در امور مختلف ازجمله مسائل اقتصادی موجب تعالی و رونق است.

 

 

 

امام‌جمعه میانه بر لزوم تبلیغات و معرفی محصولات داخلی و تولیدی‌های سطح شهرستان نمونه‌ای از کم‌همتی افراد کارآفرین برشمرد و اظهار داشت: درصورتی‌که بسیاری از محصولات در داخل شهرستان میانه تولید می‌شود، اما باکمال تأسف مردم از سایر شهرها اقدام به خرید می‌کنند.

 

 

 

 

وی به ضعف و همت کم مردم و مسئولین در شناسایی ظرفیت‌های مختلف  ازجمله علما  و فعالین مذهبی و فرهنگی به‌عنوان الگوی جامعه امروز اشاره کرد و افزود: بسیاری از ظرفیت‌ها و شخصیت‌های تراز اول جامعه ایرانی و اسلامی در سایه بی‌توجهی آن‌گونه که باید به جامعه معرفی نشده‌اند.

 

 

 

 

وی به ایجاد امیدواری در جامعه و انعکاس اخبار رویدادهای مختلف در راستای توسعه و اقدامات مثبت مسئولین از سوی خبرنگاران  و اصحاب رسانه به‌ویژه در آستانه دهه مبارک فجر تأکید کرد و گفت: درعین‌حال که شرایط امروز کشور با قبل از انقلاب قابل‌مقایسه نیست، اما دشمنان نظام و انقلاب با سیاه نمایی درصدد تضعیف جایگاه حکومت اسلامی در تمامی عرصه‌ها هستند.

 

 

 

 

 

وی خواستار برخورد جدی و با قاطعیت تمام قوه قضاییه با اخلال گران نظم و امنیت در جامعه و اجرای احکام اسلامی شد و خاطرنشان ساخت: بهبود درروند اداری و اجرایی و امکانات علمی و اقتصادی؛ خواست اصلی مردم از مسئولین است که باید با سرعت تمام حل و عملی شود.

 

 

 

 

 

محمدی حوزه‌های وسیع خدمات‌رسانی و اعتلای فرهنگی و بازسازی هزاران شهر و روستا بعد از هشت سال دفاع مقدس ازجمله بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: جهت‌گیری و هوشمندی جوانان در جنگ نرم و اتکا به ائمه معصوم(ع) باید موردتوجه قرار گیرد.

 

 

 

 

 

وی با تشریح و علل حمله نیروهای ترکیه به برخی مناطق کردنشین سوریه که مورد سوءاستفاده کشورهای غربی ازجمله آمریکا و اسرائیل قرارگرفته اشاره کرد و افزود: درحالی‌که برخی از این اقدامات نظامی برخلاف توافقات بین کشورهای منطقه بوده، دولتمردان کشور ما نیز باید با هوشیاری مانع حرکت کشورها در راستای خواست غربی‌ها و برهم خوردن نظم و آرامش حاکم بر سوریه شد.

خبرنگار: امید کوهی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *