آبگرم معدنی بستان آباد در راستای تبریز ۲۰۱۸ آماده استقبال مسافران می باشد

به گزارش میانا به نقل از دیار شهریار، مسئول آبگرم معدنی بستان آباد گفت : آبگرم معدنی بستان آباد در راستای تبریز ۲۰۱۸ در فصل زمستان هم آماده پذیرایی از همشهریان، مسافران عزیز می باشد .

مهدی زاده افزود: آب این آبگرم ۱۰۰درصد معدنی بوده و از کوه بستان آباد به این محل هدایت می شود که به دلیل نقش و تاثیر این آبگرم در بهبود بسیاری از بیماری ها و ناتوانی ها از جمله آکنه، آرتریت، سوختگی، عضلانی، افسردگی، سردرد، اختلال خواب، درمان ناتوانی بیماران مبتلا به فلج و به خصوص سکته مغزی و ناراحتی های گوارشی، پوستی و کلیوی در فصل زمستان و تعطیلات نوروزی گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

وی با اشاره به جذب گردشگران و مسافران و همچنین وجود امکانات رفاهی ، همکاری نهاد های مربوطه را از مهم ترین کار ها دانسته و افزودند : با همکاری شهرداری شهر در محوطه آبگرم محل هایی برای اسکان مسافران تعیین شده و همچنین دارای  ۵ سوئیت می باشدکه در صورت  موافقت اداره آب منطقه ای استان در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهیم.

مهدی زاده در ادامه خاطر نشان کرد :همزمان سانس های آقایان و بانوان این آبگرم باز بوده و آماده استقبال و پذیرایی از مراجعه کنندگان عزیز می باشد .

بستان آباد چشمه های آبگرم معروف دیگری از جمله گوزسوی و قوتورسوی دارد که از جاذبه های گردشگری و زیبای این شهرستان است.

تاریخچه آب درمانی یا ˈهیدروتراپیˈ که قدیمی ترین شیوه درمانی طبی نیز به حساب می آید، به تمدن های مصر – یونان و روم باستان بر می گردد، به طوری که درباریان مصر حوزچه هایی داشتند که به آب آنها گل و گیاه و روغن های خاص اضافه می کردند و تصور می کردند که چشمه های آبگرم با بهبود روند گردش خون می تواند برای سلامت انسان مفید باشد.

در سال ۱۸۸۹ میلادی سباستین نیت فرانسوی با تحریر کتاب (درمان با آب) روش درمان با آب را احیاء و پدر آب درمانی نوین نام گرفت.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *